Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Linda - 11 januari 2013 23:15

Då var ännu en jobbkväll avklarad. Denna har gått bara bra då det har vart så lugnt sen jobbade jag med en som jag inte jobbat med sen innan sommaren! Även om det var så längesen sen K. var där har det gått bara bra som sagt.

Träffade bästa Z. en liten stund idag innan hon skulle sluta. Ååå, vad jag kommer sakna henne. Om det är nån jag beundrar är det just henne - utan tvekan!! Men världen är inte rättvis, och den kommer inte bli det heller..

Har förresten känt mig bättre idag var dock lite hes i rösten en liten stund på dagen dock. Så, det lär ju inte bli nånting mer utav detta jag har känt. Innan jobbet cykla jag i alla fall iväg till Willys där jag handla Färsk Spaghetti, Mjölk och Pringles. Kände inte för att cykla iväg på min rast för en gångs skull utan ta det innan jobbet istället.

Fick två samtal från Resursen på morgonen också; en om frågan om jag kunde börja tidigare, men det sa jag Nej till, och sen ringde hon en timme senare igen om jobb hela helgen. Så nu vet jag vad jag ska göra! Jobbar exakt samma pass som förra helgen bara vilket är liite tråkigt dock.

Nä, dags att sova lite nu kanske innan det är dags att gå upp igen. Man behöver dock alltid varva ner en stund innan man lägger sig. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På Willys handla jag Pringles, Mjölk och Färsk Sparghetti.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards