Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Linda - 10 januari 2013 22:34

          

Inatt kickade årets galasäsong igång med Peoples Choice Awards - ÄNTLIGEN! Det var den 39:e galan i ordningen som ägde rum Nokia Theatre i Los Angeles. Det är fansen som röstar fram sina favoriter inom tv, film och musik. Här är de som jag tyckte klädde sig snyggast på galan.


Bilder från People's Choice Awards:

* Lea Michele- Lea i en Elie Saab! WOW, jag älskar denna klänningen och färgen! Skorna är riktigt snygga dem också. Hon var kvällens bäst-klädda, tycker jag, Gillar dessutom henne inbakade fläta i håret.

* Taylor Swift- Taylor i en Ralph Lauren! Enkel klänning med vågad urringning. Jag tycker att den är fin! Däreomt tycker jag att hin ser lite blek ut samt att sminket inte riktigt passar in.

* Kaley Cuoco- Kaley i en Christian Siriano! Kaley var en av mina absoluta favoriter igår då jag verkligen gillar denna klänningen! 

* Sandra Bullock- Sandra i en Vera Wang! Jag tycker bäst om toppen än kjolen då den är lite väl lång. Det roliga är att hon bryter av med dem rosa skorna till dem mörka färgerna! Gillar verkligen Sandras hår när det är utsläppt!

Av Linda - 10 januari 2013 21:34

Imorse ringde telefonen då det var Resursen som ringde om jobb. Inte tänkte jag på att jag skulle jobba idag, men jag tänkte; tänk om de ringer då behöver jag ställa in min cykel fast det gjorde jag inte. Cykeln stod ute hela natten - glöm det att jag fick in nyckeln imorse. Ställde mig och väntade på bussen istället som jag fick ta. Jag var framme strax efter sju. Där jag var idag är jag sällan, och speciellt dagtider! Dem där timmarna går ju så jävla fort plus att det var en hel del att göra.

När jag skulle hem prata jag med J. i omklädningsrummet och då kommer Z. Hon berättar sin nyhet. Nu är det klart att hon slutar denna månaden  Jag fick en kram av henne. Detta har hon väntat på i över ett år jävla tid nu!! Jag blev ledsen istället fick kämpa emot tårarna. Det kommer inte bli sig likt nu när hon slutar...

Om det var jobbigt att ta sig hem efter den nyheten var det inget jämfört med att jag orkade knappt gå!! Måtte denna jävla skiten jag känner bryta ut nu! Gick och ringde på V. på hemvägen, men hon bor ju så nära hon var inte hemma. Var la hemma till kvart i två och jag glodde lite på teven samtidigt som jag vänta på Posten. Passade på att ringa henne då, men jag visste att hon var ute och körde så jag ringde senare sen istället. Hur som helst kunde jag inte hålla mig vaken mer så jag la mig tre och jag gick upp kvart över sju igen. Fuck, visste inte att klockan var så mycket.. Var på toa fyra då Resursen ringde om jobb imorgon, då passa jag på. Snacka om att vara helt utmattad i kroppen!!

Ringde till V. när jag hade gått upp sen istället, och då pratade vi i en halvtimme. Berättade om den tråkiga nyheten och sen pratade vi om en massa annat också. Det var kul att prata med henne igen =) Som jag saknar henne!

När klockan blev så mycket fixade jag Spaghetti och Köttfärssås till middag. Tog den Färska Spaghettin som jag köpte häromdagen samt Köttfärssås från Felix. Snabbt, lätt och smidigt fick det bli idag. Fick dessutom en matlåda till imorgon.

Nä, snart dags att sova igen. Helt slut är jag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards