Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Linda - 8 januari 2013 23:30

Idag på min rast gick jag en snabbis till stan, men jag hann inte kolla i några andra butiker än Hemtex då jag gick dit kvart i sex. Har ändå inte råd att hitta nåt annat som jag vill ha. Nu visste jag vad jag var ute efter så det var bara hoppas att det fanns. Jag hade tur då jag hittade det jag ville ha! Det bästa är att det var väldigt billigt! Nöjd gick jag därifrån.


Detta shoppade jag på Hemtex idag:

* Vit Lampskärm, 39 kronor och Vit Lampkjol, 59 kronor, båda från Hemtex- Så nu har jag Skärm och Ljol till min Lampfot som jag köpte till köket när jag var hemma i Göteborg. Nöjd över att ha köpt detta till min sista lampa nu.


 

Av Linda - 8 januari 2013 22:34

Sov inget vidare inatt då jag inte var ett dugg trött när jag la mig. Blev dessutom väckt efter sju imorse efter krångel. Blev inte stt jag tog dagturen ändå då jag hade en annan plan först, men det blev inte så ändå till slut. Sov inte bra sen heller. Dessutom blev jag såå grinig över att bli väckt så jävla tidigt på morgonen. Bara hoppas att mensen kommer snart!!

När jag sen väl hade gått upp satte jag mig i soffan och kolla på teven samtidigt som jag åt min Ciabatta som jag köpte igår. Kvällen har gått bara bra! Det blev en trevlig kväll, men samtidigt rätt slapp.

På rasten gick jag till Hemtex där jag skulle fixa två saker till min Lampfot som jag köpte i Göteborg. Var lite sugen på en Sallad när jag gick där så jag gick till Kaffekoppen där jag köpte en Räksallad. Träffade K. där som jag prata lite med. Deras Räksallad var fan jättegod! Om jag är sugen en annan gång ska jag köpa den fler gånger där. Har testat deras Kycklingsallad innan som jag vart jävligt nöjd med också.

I övrigt har det vart en rå och ruggig dag som det är ofta nu för tiden. Riktigt skönt var det att komma in i värmen efter cykelturen. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards