Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Linda - 1 januari 2013 22:34

Då var första jobbdagen på 2o13 avklarat eller kvällen rättare sagt. Dessutom tredje dagen i rad denna Nyårshelg. I slutet av månaden blir det lite fina pengar samt dessa timmarna idag kommer ju i Februari. Då blir jag glad för dem pengarna behövs alltid efter Jul framförallt. Har inte så mycket att skriva om då det har vart jättelugnt ikväll så det var inga problem att jobba idag. Bara en annan som har vart lite trött.

För en gångss kull på nästan tio år gjorde jag inget speciellt igår. Dels var jag så jävla trött efter gårdagens jobbpass på dagen samt att jag känner mig lite krasslig. Halsen är jag inte bra i heller sen kände jag mig även febrig igårkväll. Väldigt ovant bara att inte göra nåt särskilt igår, men det fick liksom bli så i år. Blir inte riktigt samma sak när man ska jobba dagen efter heller även om det är kväll. Till tolvslaget blev det i alla fall ett glas vin samtidigt som jag stod i balkong öppningen för att kolla på fyrverkerierna. Kallt var det och det regnade!! Frös gjorde jag. Det blev en hel del fyrverkerier i alla fall vilket jag tyckte var bra för att vara denna stan.

Så, en lugn kväll på 2o12 och 2o13 började med jobb. Hoppas att Ni andra haft ett bra Nyår samt en bra dag denna första Januari, 2o13. Nu är det dags för mig att sova. Natti och tjing tjong 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards