Alla inlägg den 18 december 2012

Av Linda - 18 december 2012 23:34

Idag på eftermiddagen åkte S., och jag till Skövde som sagt för att köpa Julklappar. Jag visste inte riktigt vad jag skulle köpa för några egentligen, men jag hittade några ändå. Kommer dock få köpa resten i Göteborg dels på grund av att jag inte hittade det jag var ute efter samt den kommer väga för mycket annars.

Vi började inne på Gina där jag såg en jättefint Blus, men den fanns inte kvar i min storlek så den tänkte jag kolla efter i  helgen. Jävligt synd då jag verkligen tyckte om den! Inne på Åhléns hitta jag nånting till mig själv som alltid går åt som man behöver. Vi var inne i alla möjliga butiker och kikade. Såg en Tröja på H&M som jag är osäker på om jag ska behålla så jag ska fundera till lördag tänkte jag. Vi avslutade på Hem & Hobby där det fanns mycket fina saker och det bästa är att det är så jävla billigt där inne. Är riktigt nöjd med min lilla shopping samt julklapparna!


Detta shoppade jag idag:

* Väggljusstake "Lär dig livets stora gåta Älska Glömma och Förlåta", 45 kronor, Hem & Hobby- För det första var den jävligt billig! För det andra så har jag en sån här sen tidigare, men det är en annan tex på. För det tredje tyckte jag verkligen om den! Dagens bästa köp till mig själv.

* Vit Polotröja, 199 kronor, H&M- Jag vet inte om jag ska behålla denna än så jag får fundera lite. Fördelen är att den är skön.

* Lancôme Hypnôse Mascara Julask, 315 kronor, Åhléns- Mascaror är nåt som verkligen går åt. När man fick så många Mascaror för detta priset passar jag på att köpa!


     

Av Linda - 18 december 2012 22:34

När jag la mig igår var jag helt slut, och det tog mig inte lång tid innan jag sov, jätteskönt! Som vanligt vaknade jag upp innan klockan ringer för att se om jag hade försovit mig, men klockan var bara kvart i fem typ. Lite störande då jag inte kommer riktigt till ro efteråt. Kunde försovit mig idag, men det var tur att jag inte gjorde det.. Morgonen bjöds på en del skratt då chefen berätta om att han nyss blivit pappa. Herrejävlar, han var riktigt rolig emellanåt. Det märktes att han var riktigt stolt. Vi var lite sega imorse eller idag över huvud taget. Jag kände inte för att stressa  eller E., så det fick bli en lugn takt idag. Det räcker med att jag är stressad över Hälsoskiten redan som det är. Hur som helst, det bästa var ju att timmarna gick riktigt, riktigt fort. "Oj, nu är klockan redan så mycket" var en mening som användes flitigt.

Det var dock ett rent litet helvete att ta sig både till och från jobbet idag på grund av all jävla is och modd!! Höll på att ramla rejält en gång imorse, men det gjorde jag inte som tur var.


Jag hoppade min rast idag så istället för att jobba 7-14 slutade jag en halvtimme tidigare. Brukar alltid ta rast, men eftersom jag skulle iväg till Skövde idag tillsammans med S., ville jag hem och duscha av mig innan vi åkte iväg. Det var jättekul att se henne igen =) Kände mig som en riktig blekfis breve henne bara, men det är inte så konstigt när hon vart utomlands. Vi tog i alla fall tåget idag. Lite värdelöst när ingen tågvärd kommer då man hade köpt biljett..

När vi hade gått av gick vi till Commerce där vi gick in på Åhléns först. Hade bestämt mig för att köpa en sak till mig själv där som jag snart kommer behöva, sen var vi inne på H&M, Hemtex, BR, Lindex, Vero Moda och Hem & Hobby. Både hittade saker till sig själv samt julklappar. Dock är jag liiite osäker på om jag ska behålla en sak som jag köpte. Behöver dock kolla när jag åker hem till Göteborg i helgen på några julklappar till sen är jag klar. För en gångs skull är vi båda ute tidigt! Jag brukar alltid köpa dan innan annars, haha! Har haft en jättetrevlig eftermiddag tillsammans med S., Innan vi åkte hem fikade vi på Espresso House där jag åt en god Blåbärspaj.

När vi satt på tåget hem kände jag att nu är jag bra trött. Förhoppningsvis somnar jag fort sen. Hoppas att Ni haft en bra dag också. Natti och tjing tjong


Detta kom jag hem med från Skövde.

 

Av Linda - 18 december 2012 21:34

 

Idag har jag vart i Skövde och då såg jag ut så här. Bara svart!


* Topp Vila, Bubbleroom, NY- Tycker verkligen om denna toppen!

* Kjol, Ginatricot, NY- Gillar denna kjolen också!

* Strumpbycor, Åhléns, NYA.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

* Swedish House Mafia-armband, NYA- Love them!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards