Alla inlägg den 17 december 2012

Av Linda - 17 december 2012 22:34

Herregud, det är helt sjukt att det bara är en vecka kvar till Julafton, och två veckor kvar till Nyår.

Jag känner mig helt slut i hövvet och lite i kroppen nu efter pluggandet på eftermiddagen/kvällen. Har nu fått ihop sex sidor, men det är en hel del kvar att skriva. Körde inte fast så mycket idag då jag kunde hitta en del på nätet, men det är vissa saker som jag nog kommer låta vara.

Pratade med en på Fejsbook-chatten idag som jag inte pratat med på jättelänge! Han får mig alltid på bra humör =) Då glömde jag av hur irriterad jag hade vart innan. Oftast går det över fort bara det att jag blir inte rolig när jag är det.

Apropå nåt mycket ROLIGARE blir lilla bebisen en månad idag   Han är verkligen såå söt och liten.


Blev så jävla irriterad då jag skulle få låna en bok av E., idag, pratade med henne lite snabbt igår då hon erbjöd sig att jag skulle få låna den. Sen idag när jag skicka ett sms då var hon på väg till jobbet (visste att det var nästan en timme kvar tills hon började), men hon skrev att hon fick börja tidigare. Sa igår att imorgon slutar jag två och då börjar hon så det går inte. ÄNDÅ skrev hon att det passar mig imorgon på förmiddagen, men jag slutar 14 skrev jag. Förmiddagen passar mig bäst skrev hon igen. Hur jävla TRÖG får man vara!!! Då är jag på jobbet, skrev jag så hon skulle fatta. Nu ikväll jobbade hon över, och imorgon kunde hon inte komma förbi mitt jobb med boken. Helvete vad sur och irriterad jag blir på sånt!! Har man erbjudit sig att låna ut en bok som hon vet att jag är i behov av, men det är alltid massa annat hela tiden. Herrejävlar säger jag bara. Hon är några år yngre än mamma med så hon är inte direkt ung. Jättesnällt att erbjuda sig, men då får man ju fan se till att jag får låna den också och ta sig två minuter så jag kan få hämta den. Blir ännu mer grinig och irriterad när jag är stressad.

Jaja, nu ska jag sova. Natti och tjing tjong

Av Linda - 17 december 2012 19:36

 

Usch, jag orkar inte med denna kursen. Den är så jävla tråkig!!

Men jag har kommit en bra bit på väg då jag har skrivit 5 sidor nu. Sitter och äter samtidigt vilket inte är det lättaste, men det går. Det måste gå helt enkelt!

Nu blev jag sådär jättetrött säkert på grund av maten.

Tänker bara sitta en liten stund till innan jag ger upp för idag.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards