Alla inlägg den 6 december 2012

Av Linda - 6 december 2012 23:34

När jag var i Stockholm för två veckor sen ångrade jag att jag inte köpte en grej där. Har gått och funderat lite på det sen dess, och i helgen gjorde jag slag i saken när jag var inne på Cdons hemsida. Ska nog beställa därifrån fler gånger då det var lätt och smidigt, men det bästa var att paketet kom direkt i min brevbox istället för att hämta ut det! Är jättenöjd med min lilla beställning!


Detta beställde jag från Cdon:

* Swedish House Mafia "Until Now" CD, 149 kronor, CDON www.cdon.se- Ångrar att jag inte köpte denna skivan när jag ändå var i Swedish House Mafias Pop shop i Stohkolm i Sturegallerian för två veckor sen! Nu har jag den i alla fall vilket är huvudsaken! Skivan är dessutom riktigt bra med många låtar.


   

Av Linda - 6 december 2012 23:04

Blä, blev ingen sömn för mig inatt. Låg och vred och vände på mig flera gånger, men jag antar att jag har halvsovit mer. Den där sömnen hade jag verkligen behövt då jag var tvungen att GÅ imorse på grund av all jävla snö. Det gick ju bra, men det var sjukt jobbigt, och jag var helt slut när jag kom fram. Hela förmiddagen var jag slut i kroppen. Använde Runkeeper också; 1,66 kilometer, 18 minuter och 9o kalorier förbrändes. Det var jobbigt för mitt knä att gå bara. Nästa vecka får det bli Vårdcentralen så jag får kolla upp detta. Är inte den som brukar ha ont, har jag det går det över, men inte så här jävla länge liksom.

Det har vart rätt mycket att göra idag så jag var rätt slut när jag gick hem. Kul att se N., igen då jag inte sett henne på länge nu samt se U., igen efter sin operation. Vi hade sällskap en liten bit på vägen innan jag gick till Willys. Handla Choklad (snart mens och då blir jag sugen), Expressen, Extra, NonStop, Sallad och Smör. Denna veckan var det bra pris på Lätt & Lagom så jag passa på att köpa ett paket då kommer ändå behöva det snart ändå. Det är egentligen typiskt mig att köpa typ Choklad eller nåt sånt som jag är sugen på i affären, men när jag väl kommer hem det ligga ett tag innan jag äter upp den/det. Den lilla vägen hem kändes som en evighet.. Satte mig i soffan där jag åt min Ciabatta samtidigt som jag kollade på teven. Gick och la mig halv fem, vakna upp vid halv åtta, men jag låg och drog mig till åtta. Bara hoppas att jag kan sova inatt!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


På Willys handla jag Expressen, NonStop, Smör, Extra, Choklad och Sallad.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards