Alla inlägg den 2 december 2012

Av Linda - 2 december 2012 22:34

Hormoner är inte roliga alltså!! Blir så jävla lättirriterad och arg på en gång just nu och det går ut över andra. Vi får la se vad som händer nu, men ja fuck it. Beter sig den ena personen på ett sätt får personen räkna med att man säger ifrån!!

Har fortfarande ont i mitt knä så nu får jag börja äta Declofenac och se om det blir bättre i veckan annars får jag la kolla upp mitt knä vad det kan vara. Tror på överansträngning och att det är överbelastat.

Idag har det verkligen vart RIKTIGT kallt!! Temperaturen har legat runt -1o hela dagen. Det var inte skönt att cykla idag med andra ord. Fördelen med timmarna det var att jag fick cykla ute när det var fint väder mitt på dagen det är det enda att få lite solljus. Man ser ju ut som en uppstoppad korv med alla kläder på samt halsduk och mössa. Det är lite synd att vi inte har haft kallt väder innan snön kom då man kunde vant sig lite, det tycker jag är synd. Bara att bita ihop nu och "gilla" läget.

Det har inte vart några problem på jobbet i alla fall utan det har flutit på bra, men jag har vart seg i kroppen däremot. Lätt att det blir så när man jobbat sex dagar. Åt en Lussebulle idag också med saffran i (tycker inte om det), men det luktade så gott och just den smaka inte så mycket saffran vilket gjorde det lättare att äta. Vill bara ha tag på Lussekatter med Kardemumma i nu. Hoppas att butikerna börjar sälja dem nu i veckan!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards