Alla inlägg den 1 december 2012

Av Linda - 1 december 2012 21:34

Skönt med lite sovmorgon var det idag, men när jag kollade ut genom fönstret hade jag knappast nån större lust att cykla iväg till jobbet. Det har snöat hela natten så det hade kommit mer än det som var igår kväll som bara täckte marken. Jag är knappast nåt fan av vintern och snön. Lite fint blir det i alla fall kan jag erkänna. Det var skönt att se lite blå himmel och sol idag, men jag hade hellre velat vara ute i solen - inte inne! Jaja, fick njuta liiiite på vägen till jobbet!

Det har inte hänt så mycket mer än så att jag har jobbat. Det blir ju så på helgerna när man kör långa pass eller kvällar över huvud taget. Fick Pannkakor ikväll förresten som J., fixade, jättegott var det! Det var ett bra tag sen jag åt just Pannkakor nu. Får nog fixa det nån dag då det är riktigt gott, tycker jag.

Har känt av att jag har ont i mitt vänstra knä nu i några dagar. Vette faaaan vad jag har gjort, men jag tror att det är på grund av överansträngning. Vad annars? Belastat det jävla knät lite för mycket denna veckan har även ont i fötterna. Bara hoppas att det går över. Vad gammal man börjar bli!!

Aja, ska lägga mig och se på film nu innan det är dags att sova. Natti och tjing tjong


Tog bilden från köksfönstret tidigare idag.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards