Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

JOBB 7-16

Av Linda - 22 oktober 2012 21:34

Shit, efter jobbet kände jag verkligen hur jävla slut jag var efter fem dagars arbete. Däcka direkt när jag kom hem och jag sov i tre och en halv timme. Hade lätt kunnat fortsätta, men jag kände att jag var tvungen att gå upp och få i mig lite mat i alla fall. Min middag blev Yoghurt och Cornflakes. Jävla flashig middag det   Orken fanns inte att göra i ordning nåt idag helt enkelt. Igår åt jag bara Pommes när jag kom hem, men jag hade ju käkat två varma mackor på jobbet så det var ju lugnt. Slarvar inte så i vanliga fall.

Det har i alla fall gått bra idag. Hade lust att ligga kvar i sängen imorse, men när jag väl kom upp gick det bra som det brukar göra. Har inte känt mig trött alls idag under dagen då jag försökt aktivera mig istället. Det kom sen när jag kom hem istället ungefär som det brukar göra då man slappnar av. Visade bilden från igår på mina varma mackor som jag hade gjort i ordning, och det uppskattades. En blev hungrig av att se dem, hahaha =)

Känner mig lite tung i hövvet och lite matt. Har känt av halsen lite i helgen också fast det har inte vart farligt. Kan vara en anledning till att jag är så trött hela tiden med ifall det är nåt på gång. Störande när inget bryter ut bara!


Snart, snart, snart får jag ÄNTLIGEN åka till Stockholm!! Fy faaaaaan vad jag ser fram emot denna resan. Den kommer bli helt jävla UNDERBAR   Så det kommer bli het jävla stört grymt bra. Har sett fram emot detta sen juni, och det är jävligt skönt att ha nåt att se fram emot. Det är ingen utlandsresa, men denna smäller lite högre för mig ändå, hihi.

Dags att snart sova igen, typ. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards