Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Linda - 26 augusti 2012 23:34

Herrejösses, nu är jag verkligen helt slut i kroppen och i hövvet framförallt. Det märks att jag sov dåligt som faaaaaan natten till igår. Så det blir att lägga sig så fort jag skrivit klart detta inlägget.

Har jobbat idag på det stället där jag validera i våras, så det är mer än två månader sedan jag var där nu.. Kände mig lite ringrostig som inte kommer ihåg eller kan så mycket. Är verkligen som en ny vikarie som inte kan allt. Det är bra att känna så också, tycker jag. Annars blir det samma gamla vanliga invanda rutiner. Det gick bra i alla fall, men jag är verkligen helt slut i kroppen nu som sagt.

När jag väl hade gått upp idag (tack och lov för denna sovmorgonen) ställde jag mig och dammsög. Jävligt skönt att ha gjort det och sen fixa jag Kotlett, Ris och Bearnaisesås till middag som jag tog med mig. Hann även sitta en liten stund vid datorn innan jag skulle cykla iväg och jobba. Blä, fick dock cykla i blåsten till det andra jobbet för att hämta mina tofflor som jag helt hade glömt av igår. Störande sånt där.

Har kollat på Jason Bourne-triologin tre söndag i rad nu och idag visades den sista av dem. Självklart kollade jag på den när jag kom hem. Såg förresten reklam för den nya filmen som skulle komma i veckan tror jag det var. Ööö, byta ut Matt Damon mot en annan "Bourne"? Tveksamt om den filmen kommer vara bra..

Nä, nu ska jag däremot lägga mig och sova. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards