Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Linda - 24 augusti 2012 22:34

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!

När jag kom hem nu ikväll kolla jag Posten, och jag såg VERKLIGEN fram emot att öppna min lönespec idag, MEN där blev jag totalt jävla VANSINNIG!!! Jag har fått MER ÄN 1oooo:- mindre i lön - 1oo timmar är missade!! Kan NI gissa hur jävla ARG jag är nu ikväll, och detta kommer fortsätta hela jävla helgen nu kan jag lova. Har jobbat 1oo timmar gratis då, tycker lön. Jävla konstigt att INGEN reagerar när mitt OB är MER än totala summan. Hur går det ihop??? Fick verkligen världens chock när jag såg min "lilla" lön. Då ska ingen klaga att man fick mindre än vad personen trodde. Det är ta mig faaaaaan mer än min lön. Inget att klaga över för henne. Men detta är fan droppen, tycker jag!! Den räcker inte ens till hyran, och då är det jävligt illa!! Jävla kul att betala dubbel skatt denna månaden med ja. För skatten är ju gratis på 34 jävla procent!! Fitt skit säger jag bara!! PMS gör knappast saken lättare eller bättre..


I övrigt har inte detta vart min dag heller då telefonen ringde tre gånger på en halvtimme mellan halv tio och tio. Först var det Resursen, det andra var nån som ringde två signaler, och det tredje var ett samtal från det där jävla telefonföretaget!! Så den började redan dåligt och värre blev det!! Sovit rätt oroligt inatt med toabesök vid fem och halv tio igen. Brukar inte gå upp så på natten, men nu behövde jag verkligen det. Det stör ju också när man måste upp.

Synd att man har jobbat när det har vart så fint väder och dessutom var det varmt ute! Satt ute och njöt på min rast. Hade med mig rester från igår; Spaghetti och Köttfärssås, men jag åt bara upp hälften då jag blev mätt.

Nej, ska la lägga mig nu. Är som sagt på dåligt humör, och detta inlägget var inte roligt att läsa, men så är det ibland. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards