Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linda - 20 augusti 2012 23:54

Herregud säger jag bara!! Detta var inte riktigt min dag.

Eftersom man inte visste nåt om NÄR man skulle börja i skolan hade E,. och jag bestämt att vi skulle mötas 8.15 i Informationen, men när jag kommer dit är hon inte där utan i Caféet. Irritera mig över det några sekunder när vi hade bestämt att vi skulle ses där då jag var tvungen att gå upp imorse kvart i åtta. Träffa våran Valideringslärare som hjälpte oss då jag sa att jag inte fått nån inbjudan som vi skulle få eller nåt mail om när man börjar. Vi gick upp dit där lärarna sitter, och då var vi inte ens uppskrivna över huvud taget till dem här kurserna vi skall läsa.. Fick gå ner till Caféet och vänta en stund tills E., kom ner med Information till oss. Det var bara jag som stod med att jag skulle läsa, men inte nån  av de andra tre personerna. Hur som helst visa det sig att vi börjar på onsdag klockan tio!! Jävla KRÅNGEL säger jag bara!!


När jag cykla hem var jag inte så jävla överlycklig över att ha gått upp helt i onödan. Ska inte lyssna mer på vad andra säger när dem inte vet nåt eller vill ha ett bananskal som dem ska glida med på, NEJ TACK!!

Sov inte ett jävla skit på hela natten heller så jag la mig fem över tio och jag gick upp halv två igen. Var tvungen att sova lite så jag orkar med kvällen annars hade jag vart ännu MER grinig än vad jag har vart idag. PMS och dålig sömn plus sånna där jävla saker som inte funkar retar ihjäl mig i dessa tider (mer än vanligt).

Hann sitta lite vid datorn och äta en Nektarin innan jag cykla iväg till jobbet. Kvällen har gått bra utan nåt speciellt. Det har gått hyfsat fort ändå. Har även informerat chefen om läget i höst plus Resursen så de vet om situationen med mitt schema. Kommer behöva satsa på detta nu, men jag kommer fortfarande behöva jobba. Speciellt nu i början då jag inte kommer ta nåt lån. Så det lär bli dubbelt upp en liten tid framöver.

Innan jag drog hem snacka jag med T., till kvart över tio, men det blir så när man inte setts på länge och man har en del att prata om. Jättekul att se henne i alla fall =)

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Idag kom min Plaza Kvinna med Posten!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards