Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Linda - 19 augusti 2012 23:34

 

När jag cykla till jobbet var det inte så fint väder, men när jag cykla hem var det fint och varmt!


* Linne, Ginatricot- Skönt är detta!

* Shorts, H&M- Sköna!

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Av Linda - 19 augusti 2012 21:36

Hade sett fram emot en ledig dag idag, men så blev det inte!! Ville sova ut ordentligt plus att jag var tvungen att kolla upp massa saker idag inför skolstarten imorgon. Telefonen ringde tjugo i tolv och det var ett nummer jag inte kände igen så jag blev förvånad när det var nån från jobbet.. Det var inte riktigt det jag hade väntat mig fast jag antog det, men det kan ju ha vart nån som ringde fel. Det är rätt många som ringer fel till mig senast häromdagen när jag var i Karlstad.

Det blev inte många timmar idag i alla fall så man hann ju ha kvällen hemma. De få timmarna gick bra. Har jobbat någa söndagar i rad nu sen blir det två till som jag vet än så länge. Blir ju alltid mer på helgerna! Får ihop jävligt många timmar denna månaden vilket jag är riktigt glad för även om jag har vart ledig hela veckan.


Har dock vart lite seg i hövvet idag samt att jag har fortfarande ont i den jävla lilltån!! Svellen som in i helvete var jag häromdagen då jag hade världens blåsa på tån, men jag hoppas att det börjar vända nu. Har ändå gjort sönder den.

När jag kom hem kolla jag upp lite saker som jag behövde handla och tog det lite lugnt innan jag cykla iväg fem i sex till PA:s. Träffa A., och M., där precis när jag kommit in som jag snacka med en liten stund, sen mötte jag även K., som jag också prata en stund med i två olika omgångar. Jättekul att se båda två faktiskt som man inte sett på ett tag nu. På PA:s handla jag Champinjoner, Grillkarré, Kiwi, Kollegieblock, Nektariner, Potatissallad, Sallad och VeckoRevyn (fast den köpte jag dock i Hallsberg igår).

När jag kom hem fick jag kolla upp schemat inför imorgon då skolan börjar, men jag vet fortfarande INTE när jag börjar!! Kan inte se nåt på den jävla plattformen på nätet, och jag har inte fått nåt mail heller om när man börjar. Jävligt störande är det kan jag ju säga! Ringde upp E., så vi sa att vi ska ses imorgon bitti ändå för att ta reda på när vi börjar.

Åt Grillkarré, Potatissallad och sallas till middag idag. Gott var det och man blev inte så äckligt mätt. Resten av kvällen har jag bara slappat vid datorn och jag tog en skön dusch!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På PA:s handla jag Potatissallad, Kiwis, Kollegieblock, Sallad, VeckoRevyn (igår dock), Champinjoner, Nektariner Och Grillkarré.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards