Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Linda - 16 augusti 2012 18:00

 

 

                                                       

 

  

 

                                                           

 

             

Här kommer en BILDBOMB med bilder som jag tog med mobilen som är från Aker Brygge i Oslo.

Jag tänker låta bilderna tala för sig själva då dem är så jävla många.

Akjer Brygge är helt klart min favoritplats i Oslo! är du där måste du besöka Aker Brygge.

Av Linda - 16 augusti 2012 16:30

                                                       

Här kommer lite fler bilder från Frognerparken som ligger i Majorstua i Oslo.

Dessa bilderna är tagna med kameran. En del bilder är lika dem jag tog med mobilen, men med kameran kan man ju zooma lite mer så det blev en del inzoomade bilder.

Som jag skrivit innan; har Ni inte vart i Frognerparken innan - åk dit!

Av Linda - 16 augusti 2012 16:00

                                                              

Idag har C., och jag vart i Oslo då vi har haft en heldag där.

Jag har tagit hur mycket kort som helst, och jag måste dela upp dem lite i olika inlägg. Vårt första stopp gjorde vi i den omtalade Frognerparken som ligger i Majorstua i Oslo.

Äen om jag bott i Oslo var jag aldrig där, men jag bodde där på hösten och vintern så idag var mitt första besök i parken. Frognerparken är verkligen en jättefin park med en jävla massa statyer!

Bilderna får tala för sig själva istället för en massa text. Vädret har verkligen vart på våran sida också måste jag säga!  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards