Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linda - 6 augusti 2012 23:34

  

Föll för denna direkt när jag såg den! LOVE it

 

Tyckte verkligen om denna tavlan.

 

Fina hjärtan. 

   Gillar denna kudden som dessutom var på rea!


Idag fick jag ÄNTLIGEN tummen ur och tog fram inredningen som jag köpte för en månad sedan då jag var i Borås.

Har fått flytta om och ändra här hemma först innan jag tog fram inredningen.

Tycker att det är så kul när man har nånting nytt i hemmet då det gör så mycket för ens humör.

Jag är SÅ JÄVLA NÖJD med mina prylar som jag hitta i Borås. Allting var så himla fint!

Jag kommer återvända dit för att besöka mina butiker som jag verkligen tyckte om, var så säker.

Av Linda - 6 augusti 2012 21:34

Egentligen skulle jag vart ledig idag för det brukar man vara när man har jobbat helg, men jag hoppa in extra idag. Det har vart lite struligt på grund av lite orsaker så jag sa att jag kan jobba idag. Kände mig lite elak då jag fick lite dåligt samvete senare under dagen, men jag hade gjort som jag skulle. Lite typiskt mig att få dåligt samvete efteråt. Kan vara jävligt hård och ibland uppfattas som bitchig, men jag är bara rättvis. Oftast är det så när man är uppretad över nåt.

Morgonen börja med att jag börja skratta åt ingenting i alla fall, haha. Då kände jag hur jävla trött jag var, hehe. Blev några sånna där attacker sen under dagen med. Det var riktigt kul att jobba med A., igen då det var längesen nu. Vi har haft och göra om man säger så. Men vi har fixat allt galant!

Lagom till att vi skulle sluta börja det regna ute. Sen skulle vi slutat två, men vi båda fick gå över då saker gick över tiden. Tänker inte arbeta gratis heller! Såå farligt regna det inte när man cykla hemåt. Gjorde mig inte så mycket egentligen då jag ändå måste tvätta mitt hår nu ikväll vilket jag har gjort nyss!


När jag väl kom hem kolla jag reklamen och lite annat innan jag la mig tio över tre. Var på toa fem och jag la mig lite igen för att vila lite till. Runt halv sex ringde telefonen, och det var hemligt nummer så jag tänkte inte svara först, men det var tur att jag gjorde det då det bara var S., Strax efter att vi lagt på ringde C., så vi prata en stund. Då ställde jag mig och diska mina vinglas som jag köpte på Lagerhaus, och sen har jag dammat av överallt. Efter det börja jag ta fram min inredning som jag köpte i Borås så nu är det uppe! Det var inte lätt att veta vart jag ville ha mina nya prylar, men det blev nog bra så länge.

Har självklart kollat på OS idag med förstås! UNDERBART med två Brons idag. Andra medaljen i segling, och nu en i Brottning har vi. Alla som hänger med i OS vet att detta var vår sjätte medalj. Inte dåligt mer kommer det bli dock! Jättekul när vi plockar medaljer för några fjärdeplatser vill man inte har mer!!

Nä, ska fortsätta se på teven och njuta av att ha kvällen ledig hemma. Jävligt gött är det! Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards