Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Linda - 2 augusti 2012 22:36

Eftersom jag var ledig igår när jag var i Hjo gjorde jag ett bytte med A., på jobbet så jag fick jobba dagtid idag istället. En aning drygt var det att ta sig upp halv sju imorse. Hade ingen större lust att gå upp då jag somna för jävla sent!! Fick sova några timmar i alla fall, men det var jobbigt på förmiddagen då jag var jättetrött. Tog en powernap på 25 minuter på min rast. Haha, tur att det inte var nån annan där för jag höll på att snarka till och somna ordentligt plus att ena benet ryckte till. Jobbigt var det att se att man var på jobbet när man vakna till då jag drömde. Skönt var det hur som helst då jag fick en hel del energi som höll i sig resten av eftermiddagen tills jag kom hem.


Satte mig vid teven en stund när jag kom hem bara för att se på OS, och dubeltrappen i Lerduveskyttet. Håkan Dahlman vann ju OS-Silver som jag hoppas att folk inte missat! Jättestort GRATTIS till dig! Kan inte nåt om skytte heller precis som ridsport, men det är alltid kul när andra sporter kommer fram, och speciellt folk som överraskar, tycker jag.


efter att medaljcermonin var klar la jag mig kvart över fem och jag gick upp halv åtta igen. Hur skönt som helst var det att sova en stund. Märkte att det regna lite när jag vakna. Stack iväg till Willys åtta en snabbis och sen stanna jag till på Staden Chili där jag köpte en Kebabtallrik. Hade ingen ork att fixa i ordning nån mat idag. Märkte att det var SJUKT kvavt ute på kvällen där, och jag har hoppats på lite åska men ingenting har kommit.. Dagen var också rätt kvav om jag tänker efter.

Bläää, fick min mens nu på kvällen och jag märkte inte det så det kom i soffan. Jävla helvete!! Blir att tvätta varenda dyna nästa vecka då. Får boka en extra dag så jag hinner ta dem separat. Nu känner jag att det gör ont först efteråt. Lite sen är den, men det är bra att den kom så man slipper känna sig som en jävla flodhäst. Svullen till max är jag denna tiden i månaden. Gillar inte det riktigt..

Nä, sluta weina nu. Dags att sova och imorgon är det sovmorgon! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards