Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Linda - 31 juli 2012 21:34

Imorse var det dags att gå upp med tuppen igen. Lite väl segt var det då jag ville fortsätta sova. Annars sov jag riktigt bra dem timmarna jag väl sov. Var la helt slut efter igår när jag både kom med tåget och skulle iväg och jobba efteråt.

Dagen har gått långsamt emellanåt och helt plötsligt hade vi att göra. Jag har inte länt mig illamående idag vilket jag är jävligt glad över. På förmiddagen var jag sjukttrött som jag brukar vara, men det är så när man sover dåligt. Blir alltid piggare och får mer energi senare. Himlen öppna sig när jag cykla hem, men det vräkte inte ner så jag trampa hem.


Kollade på Fälttävlan när jag kom hem då jag var tvungen att se om Sara Algotsson skulle ta Guldet eller ej. Som många vet tog hon Silver! Men det är ju SKITBRA det =) Kan inte nånting om Ridsport över huvud taget, men självklart blev jag glad för hennes skull, och för Sverige förstås!! ÄNTLIGEN har vi en medalj! Fler kommer det ju bli. Jättebra och jättekul att vi fick en medalj i hästhoppning/Fälttävlan då vi inte tagit medalj inom denna gren sen 1972 hörde jag kommentatorerna nämna efter hennes hopp. Sen kan jag uttala mig så mycket mer om detta då det är ingenting jag kan. Glädjs bara åt medaljen och för Saras skull.


När medaljen var klar la jag mig kvart i fem. Då kände jag hur jävla trött jag egentligen var. Gick inte upp förräns tjugo i åtta igen. Då satte jag mig vid datorn direkt och kolla mina vanliga sidor plus Fejsbook. Kolla upp en annan grej också som gjorde mig FÖRBANNAD!!!! Jävla IDIOT säger jag bara. Det är sån jävla fittig stil så det bara tjongar om det!! Har gått och svurit över detta och vart vansinnig. Simningen lugna dock ner mig och nerverna. Fixa Chorizo, Pommes frites/Potatisklyftor, Bearnaisesås och Sallad till middag idag. Skönt att bli av med sånt som man bara har lite av som ligger i frysen som bara tar plats. Hoppa in i duschen efter jag hade käkat det var väldigt skönt.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards