Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Linda - 29 juli 2012 20:00

Idag är min sista heldag och kväll i Göteborg, och eftersom jag kom ner till Göteborg i fredags eftermiddag har jag inte vart inne i stan ännu. Vill alltid ta minst en tur in dit för att kolla i affärer som inte finns på Torget plus att det är bättre utbud i vissa affärer där också. Åkte in så jag var framme strax efter tre, men jag väntade först utanför Elite Plaza Hotel där jag såg Bruce. Där försvann tid att gå runt i butiker, men det fick det vara värt. Började med Kungsgatan, men jag hann knappt kolla där eller på Kompassen då deem stängde fyra. Istället gick jag runt inne i Nordstan och kikade. Hitta nåt inne på Dimoda som jag gillade, men även på Stadium och Vila. Är riktigt nöjd med min lilla shopping från idag!


Detta shoppade jag idag:

* Grått Zinkfat, 75 kronor och Vit Mini-kruka, 45 kronor, båda från DiModa- Ytav detta hade jag en tanke att ställa på min fönsterbräda i storarummet tillsammans med en liten blomma och blockljus! Är jättenöjd med detta!

* "Pippi"-tröja, 299 kronor, Stadium- ÄNTLIGEN har jag hittat en skön sån här tröja! Den är inte stickig eller nåt sånt alls. Kommer bli perfekt i vinter!

* Svarta Byxor, 3oo kronor, Vila- ÄNTLIGEN har jag ett par till byxor då jag verkligen är i behov av det! Jättebra köp.


     

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards