Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Linda - 28 juli 2012 18:15

Nu på eftermiddagen gick jag till Torget med C., och S., för att kika lite. Var bara där en snabbis igår så då hann jag inte kolla noga eller över huvud taget då jag var stressad. Vi gick dit runt kvart i fyra nån gång. Största anledningen till att jag var tvungen att gå dit var för att hitta ett par skor. Men vi börja inne på H&M där jag hitta en fin grej plus nåt som alltid går åt, och sen gick S., och jag bort mot Nille där jag hitta fina saker, in på Haga Hem och sen Deichmann. Såg inga skor där som jag tyckte om. När vi kom bort mot Lindex såg vi att där var det stängt plus översvämmat på golvet på grund av allt regn.. Vi kolla på Stadium, och Team Sportia då jag ville ha Converse, men där var den modellen slut. Hitta nödlösningen inne på Din Sko. Som tur var hade regnet lugna ner sig när vi gick hem. Är nöjd med min lilla shopping från idag!


Detta shoppade jag idag:

* Vita Tygskor, 149 kronor, Din Sko- Detta var min nödlösning då jag var tvungen att ha ett par skor!

* Vitt Fågelhus "Dream home", 39,5o kronor (REA Ordinarie pris 75 kronor) och Namnskylt "Do what you love and love what you do", 25 kronor, båda från Haga Hem- Det lilla fågelhuset tyckte jag var gulligt, och det blir en fin detalj. Skylten tycker jag verkligen om, och den ska jag hitta en bra plats till!

* Vit Blus, 199 kronor, H&M- WOW, älskade denna! Snygg enkel och billig. Riktigt fin, tycker jag.

* Nivea Duschkräm, 19,5o kronor, H&M- Sånt där nödvändigt köp när min är nuvarande duschkräm strax är slut.

* Vit Tavla "Home", 79 kronor och Vit Skål "Peanuts", 4o kronor, båda från Nille- Tavlan tyckte jag var väldigt fin, och texten "Home" är i spegel så den blir jättefin när den kommer upp! Skålen tyckte jag var bra att ha då jag inte äger många skålar som man kan ha godis och liknande i.


         

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards