Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Linda - 26 juli 2012 23:34

 

Idag har det blivit sköna, slappa kläder. ÄNTLIGEN får man klä sig i sina sommarkläder!


* Linne, Monki, NYTT- Slappt och skönt är detta!

* Volangkjol, Ginatricot, NYTT- Skön kjol!

Ballerinaskor, Deichmann.

Av Linda - 26 juli 2012 21:36

Så då har ytterligare en varm dag gått   Den svenska sommaren är verkligen underbar när den visar sig på sin bästa sida som igår och idag. Idag har det inte fläktat som det gjorde igår, och i denna grytan blir det stekhett!!

Låg ute och sola i två timmar idag då jag var lite seg med att gå upp. Sov inte alls bra inatt, men det har jag svårt för när det är varmt ute. Det syns mest på ryggen att jag har legat och solat.. Vill ju att det ska synas mer framtill också, men troskanten ser man alltid att man har fått färg.

Nåt jag inte gillar idag det är alla jävla Bett jag fått från massa äckliga jävla djur. Det kliar till en förbannelse. Har ett på halsen, ena skuldran, på ena armen och höger knäskål. Brukar inte få så många på en och samma gång. Det värsta är att dem är stora, och det är inga jävla mygbett i alla fall. Badda in ena bettet med ättika på jobbet förut men det hjälpte då för nu kliar det igen. Kommer se ut som att jag har vattenkoppar snart vad fan om det fortsätter så här!! ÄCKLIGA DJUR!!

Det har hur som helst gått bra idag det är inga problem. Lugnt och skönt. Segt att jobba i värmen bara, tycker jag.

Nä, ska ta en dusch och sen ska jag packa inför helgen då jag spenderar den hemma i Göteborg. Hoppas att det fina vädret håller i sig, och att värmen är kvar då jag vill ligga vid havet.

Hoppas att Ni haft en lika underbar dag som igår. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards