Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Linda - 25 juli 2012 23:34

Härliga, underbara onsdag   

Jag säger då det att idag har vi haft UNDERBART väder med jääävligt skön värme! Enda nackdelen var att man jobba kväll. Men jag hann ligga ute och sola i 2 timmar och 15 minuter i alla fall så jag är glad för det lilla! Sjuktvarmt och sjukthärligt var det hur som helst. Man får ju passa på, och dessutom blir man så glad när värmen kommer.

Det är jävligt lugnt på jobbet just nu vilket man verkligen ska ta tillvara på. Jobbar röven av sig gör man ju med schemat denna perioden som är. Tur att det är så lugnt då istället!

En grej ska man bara inte göra när jag ska ha mens; käfta emot mig hela tiden. Då JÄVLAR får du höra också!! Blir inte ett dugg trevlig utan jag blir tyken som faaaaaan och en jävla bitch!! Hoppas det är inget mer sånt käftande denna veckan.

När jag sluta tio var det fortfarande jätteskönt ute, och när jag kom till gården prata jag lite med grannen. Sen ringde syrran som jag snackat jäääävligt länge med nu. Vi kollade upp det vi hade tänkt göra i helgen, men det blev inte så då vi inte kunde ta oss hem utan bara en väg. Lite syn faktiskt men det blir av snart istället.

Nu ska jag lägga mig. Ska upp och sola innan jobbet imorgon igen. Hoppas att Ni haft en lika UNDERBAR Ni runtom i Sverige. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards