Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Linda - 23 juli 2012 21:34

Nu var även denna arbetsdagen slut. Inte många kvar nu i sommar. Det har gått jävligt fort faktiskt!

När man har jobbat helgen är man oftast helt slut på måndagen vilket jag har vart idag. Känner det mer på kvällen nu än vad jag gjort under dagen. Det har vart en del att göra idag som jag tagit tag i. Annars blir inte vissa saker gjorda. En stund där på morgonen var jag jävligt fundersam. Saker ville sig inte riktigt, och det var la för att jävlas med mig som jag sa till A., haha. Nä, så illa var det inte, men jag kände inte idag när det är måndagmorgon..

Sov hela natten utan att kolla på klockan, och det är inte ofta det händer när jag börjar sju. Blev imponerad av mig själv lite annars gör jag alltid det några gånger per natt. Hade ingen större lust att gå upp imorse, men det gick bra. Blåst som faaaaaan idag också! Är riktigt trött på det här nu känner jag! Men det har vart bra väder i alla fall.

La mig och sov från halv fyra till sju när jag kom hem. Ställde mig och diska mina talltikar när jag hade gått upp, och sen skiska jag ett sms till N., Vi möttes upp strax efter åtta då vi skulle ut och cykla Hälsoslingan. 32 minuter cykla vi, 188 kalorier och 8 kilomter ungefär cykla vi. Hade jag cyklat ensam hade det gått fortare, men det var kul med sällskap. Dessutom var det jätteskönt att cykla den biten på kvällen även om det blåste så var det väldigt skönt. Sen när jag kom hem fixa jag Chorizo, Pommes Frites, Bearnaisesås, Sallad och Färska Champinjoner till. Inte det bästa valet med Champinjonerna till detta kände jag, men jag behövde bli av med dem.. Rötmånaden har ju inletts nu.

Har suttit och kollat på Pearl Harbor till elva, och sen på OS-krönikan från Aten, 2oo4. Jättekul att se då jag kommer ihåg väldigt mycket när jag får se bilderna. samma sak var det igår när jag kolla på krönikan från Sydney, 2ooo.

Nä, ska sova nu känner jag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards