Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

JOBB 16-18.3o

Av Linda - 17 juli 2012 21:34

Skulle vart ledig idag egentligen, men det blev inte så till slut. Det var en massa strul så jag hoppa in några timmar. Det var inga problem att jobba dem timmarna. Jobba med A., den lilla stunden, och det var längesen jag var just på den avdelningen, senast på Nationaldagen såg jag i kalendern. Men det var ingen fara att jobba den lilla stunden det var ju ändå så kort. Skulle inte göra nåt speciellt idag ändå.

Sov länge idag med förresten, jätteskönt! Sen satt jag vid datorn när A., ringde runt halv tre första gången, men då var det en privatgrej vi diskutera, och sen ringde hon en timme senare igen då ringde hon om jobbet ikväll. Blev lite snurrigt där också för jag var på väg in i duschen. Skönt att sluta halv sju för en gångs skull! Ha lite mer kväll hemma.

När jag kom hem hämta jag min plånbok, fyllde i min tjänstgöringsrapport som jag hade med mig från jobbet innan jag cykla ner till ICA. Mötte E., utanför som jag snacka med och vi hade sällskap in så vi stod och tjöta en liten stund. Köpte bara Dricka, Kylklampar (som jag inte äger sen innan) och Tv-tidningen. Cykla sen till Alfreds för att köpa mig en Kebabtallrik. Nja, då tycker jag att Chilis är bättre faktiskt. Då vet man det till en annan gång. Hade ingen lust att fixa mat idag, och då fick det bli nåt sånt där. Orka inte fixa i ordning nån Sallad heller.

Hoppas att jag somnar sen när jag ska upp tidigt imorgon. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Underbara ros. Luktar gott gör den också

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards