Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Linda - 12 juli 2012 23:34

Var ju en kort sväng på stan idag som sagt. Var mest nyfiken på att kolla om det fanns nåt, men det gjorde det inte direkt. Jag var inne rätt länge på hemtex där jag hitta en del på REA, men jag ångra mig och köpte inget utav det jag hade tänkt när jag kom in där. På Lindex hitta jag två presenter som jag köpte till den lille, hihi, det är så jävla roligt att köpa till den lille. Var inne på garderob 2o och kolla där det fanns mycket kläder på REA. Mycket utav det var faktiskt inte så dumt. Såg nåt som jag mest gilla för färgens skull som kommer bli bra i höst, men som även funkar nu. Nöjd med det lilla köpet.


Detta shoppa jag på Garderob 2o idag:

* Marinblått Linne, 159 kronor, Garderob 2o- Jag tyckte att färgen på detta linnet var så härligt! Dessutom är det riktigt skönt i materialet och det sitter slappt. Jätteskönt med andra ord. Inte så dyrt heller!


  

Av Linda - 12 juli 2012 22:04

Idag tycker jag inte att det har vart speciellt skönt ute. Det har blåst en del som har gjort att jag har frusit. I solen var det dock jävligt skönt, men det är jobbigt när man är frusen av sig. Har haft öppet balkongdörren annars blir det så jävla varmt och instängt i storarummet ändå fick jag sitta inlindad i min pläd för jag frös. Kunde ju ha stängt, men så kände jag att då får jag värma mig i pläden istället och få luft. Satt nämligen vid datorn och kolla runt en stund mitt på dagen.

Cykla ner till stan där jag ville kolla lite. Var inne på Hemtex jättelänge och där fundera jag på att köpa både det ena och det andra, men jag sket i att köpa nåt över huvud taget. Vela runt där en bra stund verkligen.. Sen gick jag över Torget till Lindex där jag ville kolla efter en Behå, men jag hitta ingen som jag ville ha. Istället hitta jag två presenter till den lille =) Sånt är ju ännu roligare att köpa! Fanns mycket fina kläder där, men den del kläder var jävligt gräsliga!! Stanna till på Garderob 2o också, och där hitta jag nåt som jag fastna för. Sen var klockankvart över fem och jag var bara inne jävligt snabbt på Vero Moda (gick in och vände, haha). Var lite stressad så jag cykla hem.


Hade bestämt med S., att vi skulle ut och gå idag. Halv sex skulle vi ses, men det blev lite förskjutet. Gjorde inget för mig då jag kunde sitta på balkongen lite och slappna av med ett glas Äpplejuice. Där och då var det skönt när solen låg på. Ställde mig sen med disken så jag blev klar med den, och då kom S., när jag bara hade tre bestick kvar att diska. Fick gå på toa (som vanligt) innan vi gick också ifall att. Vi gick Hälsoslingan som vi alltid gör med ett kort stopp på ICA då jag skulle ha Bearnaisesås och Potatissallad. Hade glömt köpa det igår när jag var på PA:s. Sen fortsatte vi inte Bangatan fram som vanligt då S., var tvungen att gå hemåt och packa. Det var ändå en runda på 6 kilometer och jag förbrände 398 kalorier på 1 timme och 1o minuter ungefär. Spara detta på telefonen idag med så nu ska jag verkligen jämföra och peppa mig själv till det bättre! Mest gör jag det för min skull och ingen annan. Så det så.

Nä, imorgon är det dags för jobb igen.. Buuuh, både på gott och ont är det. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong 

Av Linda - 12 juli 2012 21:36

   

Herregud, det är idag exakt ett år sen lilla Ola dog   

Jag kan fortfarande inte fatta att du är död.. För mig är du den glade gutten som älskade fotboll, och som var så jävla charmig med det blonda håret.

Tänker på familjen Din. Älskade, lilla Ola.

May you still rest in pece   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards