Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Linda - 11 juli 2012 23:34

 

Fint med hjärtat som liten detalj då den hänger på sänggaveln. Köpte en likadan till min kusin i fredags.

 

Älskar den här hängaren inne på toaletten!

 

Carpe Diem-skylten passa jättebra i köket.

 

   Här är min lilla "tavla" som jag köpte på iems med några kloka ord på.


Idag har jag ÄNTLIGEN tagit upp det sista ur mina påsar som jag hade med mig från Göteborg i juni.

Det var inredningsprylar som jag köpte som jag idag har tagit fram. Men jag har inte haft några spikar heller så jag har inte kunnat hänga upp mina hängare på väggen.

Jag är jättenöjd med ur resultatet blev, och speciellt inne på toaletten.

Fortsättning följer i inredningsväg det kan jag Lova Er! 

Av Linda - 11 juli 2012 22:04

 

När jag var på PA:s gick jag länge och kolla på blommorna för att se om jag kunde hitta nån till min lilla kruka som jag köpte på Dimoda i slutet av mars, så nu var det vekligen på tiden att jag köpte en.

Det var svårt som sagt, men jag hitta en som inte kommer kräva för mycket av mig.

Tycker att det blev rätt bra ändå. Nu ser det inte så "naket" ut i fönstret.

Av Linda - 11 juli 2012 21:34

På grund av att jag sov så länge igår sov jag inte jättebra inatt, men det gör inte så mycket. Fick sovmorgon i alla fall vilket var viktigast. Gick på toa för att se om jag kunde somna om igen då det funkar ibland, men jag låg och drog mig efteråt en timme istället. Jävligt skönt att jag inte somna!

När jag hade gått upp öppna jag mitt paket med boken, ringde till förlaget och sa att jag inte ska prenumerera hos dem på böcker och sen kolla jag upp vad jag skulle handla. Det tog lite tid innan jag cykla iväg till PA:s där jag skulle handla lite. Innan jag cykla dit cykla jag ner till Cheapy där jag var tvungen att köpa spikar. Köpte två olika sorters spikar en lite större och en lite mindre. Behöver pumpa mina däck märker jag mer och mer nu. Aja, jag köpte Blomma, Blandfärs (kort datum innebar 2o spänn), Baugette, Grillkotletter, Gurkor, Kycklingfilé, Tvättmedel (4 för 89 är bra pris) och Äpplejuice. Såg M., där också som jag hejade på. När jag kom ut därifrån var det väldigt fint väder faktiskt. Lite blå himmel fast moln på himlen. Då var det riktigt, riktigt skönt ute. Använde min app med så jag kunde se hur långt jag cykla; 4,86 kilometer och jag förbrände 114 kalorier på 19 minuter. Kan bättre än så men däcken spelar in också så imorgon ska jag pumpa dem då kommer det gå mycket fortare. Kommer nog spara mina aktiviteter på telefonen så jag kan jämföra dem och se om det blir förbättringar. Innan har jag raderat dem..


När jag kom hem packa jag upp maten, och sen börja jag hamra och spika. Nu var det dags att ta fram min inredning som jag köpte i Göteborg i juni. Har ju inte haft spikar så därför kom dem fram idag. Köpte ju en blomma också som jag fick kapa lite av plastkrukan på innan jag satte den i min fina kruka som jag köpte på Dimoda. Städa även toaletten när jag ändå höll på.

När jag var ute i köket och fixa med nåt ser jag i ögonvrån nåt svart som rör sig. Höll fan på att skita på mig. Haha, det var ju bara en katt!! Hade öppet min balkongdörr och katten har smitit över till min balkong emellan springan hos grannen. Jättesöt var katten och hon/han var väldigt kelig. Grannen kom och ringde på cirka fem minuter efter att jag upptäckt katten. Ville få henne/honom ut på balkongen igen fast det var inte så jävla lätt kan jag säga. Roligt att få oväntat besök, tycker jag, haha.

Har inte gjort så mycket mer under kvällen. Kolla igenom IKEA-katalogen och insåg att det kommer snart en ny. Får hoppas att dem sänker priserna på några av dem möblerna som jag vill ha... Annars har det vart en lugn kväll. Har tänt lite ljus nu när regnet vräker ner utanför fönstret.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På PA:s handla jag Kycklingfilé, Tvättmedel, Blomma, Grillkotletter, Blandfärs, Baugette och Gurkor.

 

Fick oväntat besök av den här söta katten. Snacka om att jag blev skrämd när jag såg katten gå i sovrummet..

 

Min blomma var intressant.

     

Av Linda - 11 juli 2012 19:34

 

Jag fick denna boken förra veckan på Posten.

Har tydligen fyllt i nån jävla undersökning på nätet något jag knappast minns, så som Tack för att jag hade tagit mig tid att fylla i den fick jag en bok av Nora Roberts som tack.

Egentligen ville jag inte ha den för då måste man börja prenumerera, men han insistera på att jag skulle få den gratis och det kostar mig ingenting.

Så nu är jag en bok rikare, och det kostade nada - Perfekt!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards