Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

JOBB 15-21

Av Linda - 9 juli 2012 23:34

Idag har jag var BRA seg i kroppen efter all min packning som jag hade med mig från Göteborg. Shit, jag var verkligen helt slut och tänkte att detta kommer aldrig att gå fast det gjorde det ju utan problem.. Det var skönt med en liten powernap på tjugo minuter på rasten för efter den blev jag faktiskt piggare! Innan den var jag så jävla seg och slö med lite lätt hövvevärk. Kvällen har gått hyfsat. Jag har inte vart på så jävla bra humör utan väldigt lättirriterad. Beror mycket på hormonerna som spökar som vanlig denna tiden i månaden. Tålamodet har inte riktigt funnits där. Måste erkänna att jag var inte jättepepp på att jobba över huvud taget. När jag hoppa av tåget vänta jag på Resecentrum på bussen. Det är sjuktstörande när man får vänta i tjugo minuter på en jävla buss!! Var alldeles för lat för att gå hem med allt det jag hade med mig. Hann packa upp och sånt innan jobbet i alla fall, och kolla Fejsbook snabbt innan det var dags att cykla iväg. Tur att jag hade tagit med mig två Piroger innan jag åkte som jag lämna i frysen på jobbet då jag tog den ena idag. Inte alls goda direkt, men det funkar när man inte har nån mat som idag.


Sov bra inatt den sista hos mamma innan jag gick upp halv tio. Det var jättefint väder med sol och blå himmel, och riktigt skönt ute var det också! Men inte hann jag njuta speciellt mycket då jag var tvungen att packa ner min resväska med alla kläder och smink. Satt och kolla lite på Nyhetsmorgon i soffan med mamma också. Sen var det dock körigt med alla påsarna som jag hade med mig då jag fick lämna en springform som gjorde att påsen bara åkte åt helvete hela tiden. Hade ingen vidare lust att åka idag eller ens ta med mig allt som jag hade heller för den delen..

På nåt sätt är det ju skönt att komma till sina möbler, sin säng, sin soffa och så vidare. Finns ju fördelar och nackdelar med allting.

Nä, nu ska jag sova i min sköna säng. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Mina shopping-påsar.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards