Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Linda - 7 juli 2012 23:54

Usch, jag har jätteont i halsen och i munnen liksom. Måste fixa tid hos tandläkaren på måndag.. Det har gjort ont när jag sväljer hela veckan så det är la nåt på G också antar jag. Tandläkaren måste jag bara ringa till nu då jag alltid glömmer av det och skjuter på det hela tiden, men nu kan jag inte göra det längre. Jaja, det går över.

Det har vart en lugn lördag idag för min del. Har inte känt för nån utgång heller denna gången jag är hemma i Göteborg fast idag hade jag inte orkat när det gör så här ont. Syrran ringde runt halv två och sa att hon skulle komma idag så det var ju bra det så vi kan träffas. Extra roligt är det ju nu också =)


Innan hon kom åt jag lite stekt Potatis och tjöta med mamma. Hon kom vid halv fem och då var vi här en timme ungefär innan vi gick till Torget. Skulle till Ur & Penn så dem kunde fixa min klocka då jag vill att dem ska förlänga armbandet med en lite plupp till (eller vad fan man kan kalla dem). Vi hann inte så långt då vi träffa J., utanför Cubus och där stod vi och tjöta i tjugo minuter.. Då var det inte långt kvar tills de skulle stänga. Vi var bara inne på Dimoda och H&M lite snabbt innan det var dags att gå hem igen.

Väl hemma käka vi Schnitzel, Potatisklyftor, Beasås och Gurka till. Kolla på teven och sen visa jag massa kort på Fejsbook för henne då hon inte har kvar sidan längre. Åkte med henne till Nisse där hon skulle ta bussen.

När jag var inne i stan börja det regna, men det har hängt i luften hela dagen plus att det är jävligt kvavt!! En rejäl åska hade inte vart helt fel så det får rensa ur luften.. Det var inte så mycket folk inne i stan, men det är klart att folk går ju ut mycket senare och inte tio.

Har haft en jättebra dag förutom det här med min mun och hals då. Hoppas att Ni också haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Bilder jag tog ikväll.

  Starbucks Göteborg.

  Clarion Hotel Post.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards