Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Linda - 2 juli 2012 23:34

När jag hade kommit ner till Göteborg tidigare idag var jag inne en sväng på Nordstan. Var dock bara inne på Elgiganten, Missäy och Vila då jag inte orka gå runt med mina väskor i alla affärer. Gick till Missäy där jag hitta en sån där klänning som jag vill ha - till och med två modeller fast den ena var längre. Den andra passa mig bättre, och sen på Vila såg jag inget speciellt.

Har även vart på Torget en sväng nu på kvällen där jag kikat lite. Var sugen på ett par skor som jag såg sist, prova dem och dem slog jag till på. Inne på Åhléns såg jag nåt som jag fundera på att köpa sist jag var hemma också som jag nu köpte. Det jag mest såg fram emot var att kolla på H&M där jag hitta en present samt nåt till mig som jag tyckte om! Är jättenöjd med min lilla shopping!


Detta shoppa jag idag:

* Vitt Linne, 149 kronor, H&M- Detta påminner om ett som jag ville ha från Gina som tog slut jävligt fort. Tyckte att detta var fint!

* Blommiga Skor, 5oo kronor, Johanssons Skor- Såg dessa sist jag var hemma, och jag föll för dem redan då. Tycker att dessa är fina, och dem är sköna dessutom!

* Blommig Klänning, 199 kronor, Missäy- ÄNTLIGEN fick jag tag i en sån där klänning som jag vill ha!! I LOVE IT!

* Lancöme Le Vernis-nagellack, 165 kronor (REA Ordinarie pris vet ej), Åhléns- Kolla på dessa sist jag var hemma så nu slog jag till på ett nagellack!


       

Av Linda - 2 juli 2012 22:34

Då var man hemma i Göteborg igen då! Jävligt skönt att ha en ledig vecka nu mitt i allt jobbande. Man är inte direkt bortskämd med det.. Det bästa är att sen är det bara fem veckor kvar att jobba innan jag blir ledig igen fram tills skolan börjar. Men då blir det rätt så intensivt jobb med två helger i rad bland annat.

Buh, jag sov inte jättebra inatt då jag vakna och kolla på klockan en gång i timmen typ.. Var rädd att jag skulle försova mig till tåget idag. Efter en jobbhelg är man oftast helt slut, och det var jag idag.. Låg och drog mig i en halvtimme innan jag gick upp var på väg att somna om rejält dessutom. Då jävlar hade jag verkligen missat tåget! Började packningen igår, men jag la inte ner kläder och smink i väskan. Packa ner jeans och mysbyxor igår bara så resten fick jag packa i idag. Hade inte jättegott om tid när jag stod och la i kläderna då jag gjorde det efter tolv. Innan det var jag nere i Återvinningsrummet och återvann samt att jag gjorde lite annat småplock. Käka Jordgubbar dem sista också samtidigt som jag kolla på teven. Var nere på Stationen fem minuter innan tåget skulle gå, och det kom in på perrongen då. Hann sitta i några minuter innan vi åkte iväg. Skönt att komma i tid för ovanlighetens skull.


När jag kom ner med tåget var jag så jävla pissenödig, och toaletterna på Centralen var stängda då det var fel i avloppet nåt stopp av nåt slag. Gick till Nisse istället där jag ställde mig i kön. Tur att dem toaletterna funka i alla fall! Gick sen till Elgiganten där jag skulle köpa ett sånt där skydd till datorn som man kan ha i knäet. Min gamla som jag hade var värdelöst och den fick inte plats så nu fick jag tummen ur och köpte en ny idag. Gick vidare till Missäy där jag hitta en sån klänning som jag vill ha - två dessutom! Men den ena hängde jag tillbaka då den var för lång. Kika inne på Vila också innan jag gick till vagnen och åkte mot Frölunda.

Väl hemma tjöta jag lite med syrran och sen med mamma innan jag åt mat; Chorizo, Potatisklyftor och Bearnaisesås. Sega mig hemma en stund innan jag gick till Torget fem i sju. Hann inte kolla i så många affärer idag då dem stänger åtta. Men jag hitta lite greje fast det bästa var nog presenten till en liten bebis =)

Kvällen har vart jätteskön verkligen, och det är alltid lika härligt att vara i Göteborg! Samt att träffa Akelia igen   

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Förresten, har Ni inte testat denna - gör det! Jättegod är den och den påminner om Shio som fanns för tio år sen typ.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards