Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Linda - 1 juli 2012 21:34

Bristen på sömn visades imorse när jag kom till jobbet då jag stappla fram. kände mig skitfull, haha. Kände mig inte alls piggelin då. Sen fick jag världens skrattattack för ingenting!! Jätteflummig var jag men så blir det när man sover dåligt och ska upp och jobba sen. Sov la några få timar denna natten, men jag blev självklart väckt som vanligt!!

Morgonen var seg, men sen gick det bättre då jag inte var lika trött. Brukar bli bättre när man fått mat i sig. Dagen har även gått rätt så fort annars kan det vara så jävla drygt innan man ska hem, men så har jag inte känt jättemycket idag. Eftersom jag gick över igår gick jag hem en kvart tidigare idag istället. Det var jävligt skönt det!! Har känt mig öm i tungan idag (beror la på att jag bränt den), men jag har även känt mig tjock i halsen.. Jävla skit ska inte bli dålig nu när jag ska vara ledig en vecka. Inte konstigt om man skulle bli det heller då det vart en KASS sommar rent vädermässigt. Får hoppas att denna månaden blir bättre. Det är JULI nu, helt sjukt!


La mig och sov mellan kvart i fem och kvart över sju, då fick det räcka kände jag. Skönt att få sova en stund i alla fall då det behövdes. Ställde mig och diska när jag hade gått upp så slipper jag göra det imorgon. Var även hos grannen lite där jag lämna min Postnyckel till honom så han kan ta hand om min Post under veckan. Är lite nojig över en grej som inte kommit än, och då är det bra att han tar hand om den så ska han ringa ifall det dyker upp under veckan.

Kollar på EM-finalen nu och jag hade hellre sett Italien som vinnare istället för Spanien. Men spanjorerna var helt klart det bättre laget idag, och dem har satt ribban inför VM i Brasilien 2o14. Torres tycker jag är bra och han ser bra ut också. Annars brukar jag inte gilla blonda killar, men han har nåt som jag gillar.

Nä, ska packa lite nu så kan jag ta resten imorgon, men det blir för stressigt att ta allting då. Hoppas att Ni haft en bra dag och helg. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards