Alla inlägg under juni 2012

Av Linda - 2 juni 2012 23:45

 

Nu ikväll var jag en sväng på fest, och detta var kvällens outfit.


* Linne, Vero Moda, NYTT- Älskar detta linnet!

* Byxor, Ginatricot, NYA- ÄLSKAR dessa byxorna då dem är så jävla sköna och snygga!

* Kilklacksskor, H&M. 

Av Linda - 2 juni 2012 20:15

Innan jag lämna Göteborg idag mötte jag upp brorsan utanför Elgiganten i Nordstan då jag ville ha hjälp med att köpa en ny mobil. Jag hade kollat upp en innan på nätet, och bestämt mig för att Den ska jag ha!! Fick hjälp av en försäljare där och vi gick igenom Abonnemang, hitta ett som passar mig bra. Just den telefonen i den färgen var slut i Nordstan, och då sa jag att jag får åka till Skövde och köpa den då. Han sa att den finns i vitt, men nej, jag ska ha den i den färgen. Sen visa han mig en SonyEricsson i rosa, men nej min min sa allt. Gjorde det lite besvärligt för killen, haha. Sen sa han att jag kan köpa visningsexemplaret för halva priset. TAGET sa jag då. Så YES, jag fick min rosa telefon till halva priset och ibland är det jävligt bra att vara så envis som jag är! Är jättenöjd med min nya telefon!


Detta shoppade jag på Elgiganten:

* Rosa Samsung Galaxy Young GT-S5360, 5oo kronor, Elgiganten- SÅ JÄVLA NÖJD!! ÄNTLIGEN har jag en ny telefon som jag slipper skämmas över. Den passar mig och den verkar lätthanterlig - perfekt för mig med andra ord. LOVE IT!


 

Av Linda - 1 juni 2012 17:30

Jag har vart nere en sväng på Torget med S., då jag skulle kolla lite, men mest var jag på jakt efter ett par skor. Ikväll ska jag ut nämligen så jag var tvungen att hitta ett par då jag bara stannar i Göteborg över natten. Eftersom jag ska lyssna på Axwell senare ska skorna vara bekväma, och jag hitta ett par som jag gilla. Det bästa är att dem var inte så dyra, och skor behöver jag faktiskt då många jag har är så jävla slitna. Är nöjd med mina nya skor!


Detta shoppade jag på Deichmann idag:

* Vita Ballerinaskor, 229 kronor, Deichmann- Jag tyckte att dessa var fina och dem är rätt sköna! De blir perfekt att ha ikväll!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards