Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Linda - 29 juni 2012 23:54

 

Idag har det inte vart lika varmt eller fint som igår. Dessutom klädde jag mig bekvämt då man ska jobba.


* Linne, Vero Moda, NYTT- Jätteskönt är detta linnet!

* Träningsbyxor, Stadium.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Av Linda - 29 juni 2012 23:34

Buuuuh, jag som hade hoppats få sola idag, men TJI fick jag!! Inte har det vart nån sol idag inte. Blåsit och jävligt molnigt. Ångrade mig sjuktmycket att jag tog städningen igår då jag kunde gjort det idag.. Men jag fick passa på medans jag var ledig och var på hugget. Det var jag inte idag när jag vakna. Hade ingne lust alls att gå upp, och jag låg och drog mig en bra stund. Somna om några gånger också när jag hade kollat på klockan.

Cykla iväg till Willys lite snabbt där jag köpte Chips, Dip och Gräddfil som jag tänkte ta nu imorgon kväll efter jobbet. Har aldrig köpt Dip och blandat det hemma faktiskt under alla min år som jag bott hemifrån, men idag var jag så jävla sugen på att köpa det! Sen satt jag vid datorn en liten stund innan det var dags för mig att cykla iväg och jobba.

Kvällen har gått bra det har inte vart nåt speciellt. Drygt bara att vara ensam i två timmar, tycker jag.. Annars var det inget. Regnet kom lägligt tills jag skulle hem bara!

Ska ta en dusch nu och sen se nåt på datorn tänkte jag. Finns inte jättemycket att se på teven ikväll. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards