Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Linda - 28 juni 2012 21:36

Vilken UNDERBAR dag vi har haft idag   För en gångs skull fick man njuta av dagen då man har vart ledig idag. Borde egentligen lagt mig ute och solat tidigare idag än vad jag gjorde. Men jag sov som en stock och vakna sent. Buh, drömde om han och det har jag tänkt lite på idag, men jag minns bara några ord som jag sa inte mer än så... Städa toan när jag hade gått upp och gjorde lite annat. Hängde in kläderna i garderoben också.

Drog iväg på cykeln till PA:s runt halv två. Storhandling stod på schemat! Gillar när summan inte drar iväg så jävla mycket som den inte gjorde idag.. Blev inte mer än 45o kronor! Så borde det vara varje månad när jag handlar, haha. Hade i och för sig jävligt mycket mat i frysen sen innan så det var inte mycket som behövdes köpas idag.

När jag kom hem packa jag upp maten, dammsög då det verkligen behövdes och raka benen innan jag satte mig ute på balkongen. Lyssna på Swedish House Mafia så klart, hehe, mendans jag sola.

Innan fem kom S., och vi satt ute på balkongen en stund innan vi gick ut och powerwalka. Jag ville ha en Cornetto innan vi drog iväg. Sen njöt vi båda två medans vi satt och tjöta. Använde Runkeeper när vi var ute och gick för att se lite hur långt vi gick, och hur mycket jag förbrände. 7,86 kilometer och 423 kalorier på 1 timm och 25 minuter. Inte så konstigt att man är helt slut när man kommer hem som jag sa till S., för det är man efter den rundan!


När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen, och där åt jag min middag sen också! Vill passa på att njuta medans man kan, och när man för en gångs skull har en ledig kväll hemma. Satt ute till halv tio och samtidigt tjöta jag i telefon. Ser fram emot mycket nu =) Speciellt det som händer senare i höst, och där är verkligen Stockholm inräknat! Det är så jävla underbart att ha nåt att se fram emot för en gångs skull som alla andra har. Det var längesen man längta efter saker så mycket som man gör nu. Nödvändigt är sånt med andra ord.

Nä, nu ska jag sova för imorgon ska jag fan upp i tid och njuta av dagen innan man drar och jobbar. Natti och tjing tjong


Köpte Solo, Glaze och VeckoRevyn utöver maten på PA:s

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards