Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Linda - 27 juni 2012 23:54

 

Idag har det vart fint och varmt - på med sommarkläderna!


* Jeansjacka, Vero Moda, NY- Love it!

* Klänning, Vila.

* Ballerinaskor, Deichmann, NYA- Fina skor!

* Jet Set-klocka, UR & Penn, NY.

Av Linda - 27 juni 2012 23:34

Ååååå, denna dagen är ju bara för jävla UNDERBAR!! Har fått tag i mina biljetter till Swedish House Mafia, och jag kan verkligen lova att jag har vart överlycklig över detta idag! Det får gärna bli 22:e november imorgon!! Sen kan det bli juni på fredag igen. Längtar så sjukt jävla mycket just nu. Nu har man nåt positivt att se fram emot för omväxlings skull. Fly vardagen lite ska bli jävligt skönt, och det var nio år sen jag var i Stockholm sist.. Så det kommer bli FETT NICE detta!

Var uppe halv nio idag så det har vart en lång dag för mig, haha! Var ju så jävla fokuserad på att skaffa mina biljetter, och hade jag inte fått dem idag vette fan vad jag hade gjort då! Stressigt var det att sitta vid datorn i två timmar, och nervös var jag också. Efteråt var jag sjuktglad och hoppa runt och dansa i lägenheten, haha.

Klockan den bara gick och egentligen hade jag velat sticka iväg och storhandla idag, men jag tar det imorgon istället. Insåg att det blir för stressigt om jag hade stuckit iväg efter ett. När jag klev upp var det molnigt ute, men sen blev det jättefint väder och varmt! Underbart väder när man jobbar kväll - som alltid..

Har känt mig rätt trött nu på kvällen och ont i ryggen har jag haft också. Tar på krafterna det där med att beställa biljetter alltså, haha. Satt ute på balkongen på jobbbet förut förresten så man kunde få njuta lite av solen i alla fall. Samma med min rast satt jag ute lite och njöt medans jag kolla Fejsbook, haha.

Nä, nu ska jag lägga mig och sova tror jag. Är helt hjärndöd nu. Lär sova som en klubbad jättesäl inatt, men en jävligt nöjd sådan förstås. Åååå, kan inte tro att det är sant =)

Hoppas att Ni allihopa haft en UNDERBAR dag Ni med! Natti och tjing tjong

Av Linda - 27 juni 2012 12:34

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ÄNTLIGEN fick jag tag på biljetter till mina älskade GUDAR i Swedish House Mafia   

Jag är helt jävla ÖVERLYCKLIG och jag kan inte beskriva hur jävla GLAD jag är!! Har sett fram emot att se dem så jävla länge nu, och den 22:e November blir det verklighet!

Men fy faaaaaan, det var inte lätt att få tag på biljetterna. Jag gjorde fel och stängde ner hela Internet då jag blev fly förbannad då Ticnet sa att det inte finns några biljetter, sidan har upphört att gälla bla bla bla.. MEN till slut fick jag tag på två biljetter. Hade gjort lite fel också innan tror jag, men hela sidan är störd. Sen var ju dem bästa biljetterna slut förstås. Fick ta det som fanns, och helt plötsligt hade jag reserverat två biljeter. Skam den som ger sig! Jävla tur att man är sjuktenvis och att man ALDRIG ger upp!!

Huvudsaken är att VI får se våra GUDAR! Är världens LYCKLIGASTE Linda idag kan jag lova!

Sebastian, Axwell och Steve - VI ses i Stockholm den 22:e   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards