Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Linda - 17 juni 2012 23:54

Idag efter att jag hade packat i ordning min väska och allt det var klart gick jag ner till Torget strax efter halv fyra. Jag skulle kika en sista gång. Dels ville jag ha en sak inne på Dimoda som jag såg igår som jag tyckte om som jag även haffade. Kollade även lite mer på Haga Hem igen då jag var lite stressad häromdagen, och där hitta jag nåt som jag tänkt köpa länge nu. Kollade runt i några andra butiker i den nya delen på skor bland annat, men jag hitta inga. Gick vidare till Monki där jag såg nåt på rean och sen till Gina där hitta jag ett plagg som jag dels vart på jakt efter! Det bästa är att inget var dyrt. Är nöjd med min lilla shopping!


Detta shoppade jag idag:

* Vitt Tyghjärta "Always on my mind and forever in my heart", 69 kronor och Vit Ljuslykta, 69 kronor, båda från Dimoda- Tycker om hjärtat som jag spanat på länge. Fint, tycker jag! Ljuslyktan såg jag igår och jag fastnade verkligen för den!

* Blå Transparent kjol, 199 kronor, Ginatricot- ÄNTLIGEN har jag en liknande kjol som jag ville ha! Inte riktigt denna, men jag tycker att den duger bra.

* Vit Väggtext "Carpe Diem", 139 kronor, Haga Hem- Har kollat på dessa innan, och jag har verkligen fastnat för denna. Jättefin!

* Vitt Linne med hjärtan, 6o kronor (Ordinarie pris 1oo kronor), Monki- Tycker om mönstret och färgerna tillsammans. Jävligt billigt linne! Skönt att det är lite slappt också.  


         

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards