Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Shopping Grand Parfymeri, H&M, Only, Vero Moda och Åhléns

Av Linda - 15 juni 2012 17:30

Jag har vart nere en sväng på Torget nu på eftermiddagen. Min foundation är typ slut så jag måste ha en ny, och sen vill jag ha ett par till jeans i en annan färg i samma modell som jag köpte i tisdags. Det är så många butiker nu så man måste nästan gå där två dagar (eller mer) för att hinna med att kolla i butikerna som man vill kolla i. Gick och kolla i alla möjliga butiker idag, men jag hade inte så jättegott om tid på mig idag. Började med Åhléns där det tog tid, sen till Vero Moda, H&M och Only. Hitta några saker på Rean också vilket är kul! Är nöjd med min lilla shopping!

Var inne en snabbis på Grand efter sju innan jag åkte till Mölndal. Glömde köpa en grej tidigare när jag var nere.


Detta shoppade jag idag:

* Estée Lauder Matte Perfecting Primer, 289 kronor, Grand Parfymeri- Den var inte jättebillig, men dyra produkter är oftast mer dryga och dem håller längre samt är bra!

* Hudbeiga String, 49,5o kronor och Ljusrosa Behå, 75 kronor (REA Ordinarie pris 149 kronor), båda från H&M- Trosorna är bra att ha under mina vita jeans! Gillade behån också då den sitter bra, och den är nerutral!

* Blekrosa Linne, 6o kronor (REA Ordinarie pris 12o kronor), Only- Jag gillar mönstret på linnet! Dessutom fick jag det för halva priset nåt jag inte var beredd på.

* Svarta Jeans, 3oo kronor, Vero Moda- Eftersom jag har dessa i vitt vill jag ha dem i svart också då jag tycker om dessa jeansen!

* Clinique Repairwear Laser Focus Foundation, 37o kronor och Foundationborste, 99 kronor, båda från Åhléns- Jag fick hjälp att välja ut en bra foundation så jag hoppas att denna är bra! Slog till på en borste till också vilken är bra att ha då jag inte äger nån sen innan.


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards