Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Linda - 12 juni 2012 23:45

Nu när jag är hemma i Göteborg måste jag göra ett obligatoriskt stopp på Torget som jag alltid gör! Jag var inne och kika i alla möjliga butiker, men jag såg inte något WOW direkt i klädbutikerna. Jag började med Åhléns där jag hitta nåt som är bra att ha, och det var dessutom bra pris, tyckte jag. Gick sen vidare mot andra butiker, och sen in på Vero Moda. Var ute efter ett par byxor som jag inte hittade, men jag hitta nånting annat som jag provade och slog till på! Det bästa var nog det jag köpte på Ur & Penn då jag hade bestämt mig innan vad jag skulle ha! Är verkligen jättenöjd med min shopping!


Detta shoppade jag idag:

* Rosa Jet Set-klocka, 299 kronor (Ordinarie priss 599 kronor, men det var 5o% rabatt på alla klockor), Ur & Penn- Dagens bästa köp till nedsatt pris dessutom!! Jävligt snygg och jävligt nöjd är jag med min nya klocka.

* Vita Jeans, 299 kronor, Vero Moda- ÄNTLIGEN har jag ett par jeans som jag trivs bra i! Funderar på att köpa ett par svarta lite senare. Dessa var jättesköna och dem sitter jättebra!

* Lancôme Hydra Zen Dagcreme, 199 kronor, Åhléns- Jag är jävligt nöjd med deras mascara och läppglans, så jag tänkte prova deras ansiktsvård också! Priset är riktigt bra för denna cremen, och det skiljde inte så mycket jämfört med andra märken.


       

Av Linda - 12 juni 2012 23:34

Idag var det då äntligen dags att åka hem till Göteborg igen. Det ska bli skönt att få lite distans till saker och ting. Bara få komma bort och tänka och göra annat är guld värt! Redan har den här dagen gått liksom.

När jag hade gått upp idag packa jag ner resten av det jag inte hade lagt i väskan igår, mest skönhetsartiklar. Kläderna la jag i väskan innan jag la mig igår, och det var riktigt bra det då vann jag massa tid. Var även nere i Återvinningsrummet och jag åt lite med innan det var dags att gå till Stationen. Kom i tid till tåget för en gångs skull, haha! Det var skönt att sitta ner tio minuter innan tåget rullade in.


När jag kom till Göteborg gick jag på toa, och nu var det ett tag sen jag var där. Visa sig att de har bytt plats på killarnas och tjejernas toalett. Var på väg till killarnas, men sen har dem höjt priset också! Nöden har ingen lag som idag. Kosta vad det kosta vill då. Fixa även biljett till söndag. Åker rätt sent då fast det är skönt då är det inte lika knökat på tåget.

Åkte sen till mamma i Frölunda där jag lämna väskorna, gosa med Akelia och åt en Toast. Gick till Torget sen där jag gick och kikade i alla möjliga olika butiker, men jag kollade inte jättenoga i alla utav dem då jag skulle vara hemma till sex. Såg en grej inne på Åhléns som jag slog till på som är bra att ha. Inne på Vero Moda köpte jag nåt som jag verkligen är i behov av. Men det bästa är nog det jag köpte på Ur & Penn då jag verkligen kände att det är dags att införskaffa mig detta igen. Ännu bättre; till halva priset!! Blev inget spontanköp direkt då det var genomtänkt. Möjligtvis min Dagcreme då men det är bra att ha. Leta som en tok efter en kjol, men den fanns ju fan inte!! Jobbigt när man verkligen vill ha nåt, och det finns inte.


Kom hem strax efter sex och då var det många här; inklusive Akelia. Mamma var den enda som inte var här då hon jobbade kväll. Annars var alla syskonen samlade för en gångs skull, och det sker inte jätteofta precis. C., hade gjort en Fiskgratäng som var jättegod med Tonfisk i, och sen har hon gjort en tårta också. Vi fira alla våra födelsedagar samtidigt ikväll kan man säga. C., fyller imorgon och resten i april, men bättre sent än aldrig. Vi har även spelat Bezzerwizzer nu ikväll som N., hade med sig. I början gick det jäääävligt trögt för K., och mig, men vi slutade tvåa! då var de andra två lagen en halv spelplan före oss. Jävlar vad det gick bra för oss på slutet, hehe!

Så man har haft en bra och trevlig kväll =) Precis vad man behövde! Nu ska jag sova. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Bezzerwizzer var riktigt kul att spela =)

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards