Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Linda - 10 juni 2012 23:34

Idag var det skönt med lite sovmorgon! Att börja en halvtimme senare gör mycket faktiskt. Speciellt när man är vaken sjuktlänge, hihi. Upp kom jag när klockorna på båda telefonerna ringde.

Dagen har gått bra, och detta var min sista arbetsdag på en vecka. Nu är jag ledig hela nästa vecka, och det ska bli såååå jävla gött!! Välbehövligt kommer det bli. Vart en jobbig vecka på många sätt och vis. Ska slappna av och sen ladda upp inför kommande två veckor då det blir jobb på sommarschemat igen. Sen hoppas jag verkligen att VÄRMEN kan komma nu i veckan när jag ska vara hemma i Göteborg!! Detta är vedervärdigt, tycker jag.

Sov 3,5 timme förut från halv fyra till sju så jag hoppas att jag kan sova nu inatt också. Helt slut var jag! Skönt att jobba på dagen och få kvällen hemma med. Laga Tacos nu ikväll, och det var riktigt längesen jag åt det nu. Gott var det.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Dags att försöka sova nu. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards