Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

JOBB 15-21

Av Linda - 18 maj 2012 23:34

Igår däcka jag rejält kan man säga. Jag var helt slut i kroppen efter powerwalken med S., plus att jag hade ju gått till och från valideringen där jag arbetar samt att jag går uppför fem våningar två-tre gånger om dagen. Det känns verkligen i benen kan jag säga att gå istället för att ta hissen upp till omklädningsrummet. När jag vakna idag kände jag mig lite mörbultad, haha. Det tar ju jävligt bra i alla fall.

Vid en halv elva ringde L., från jobbet om onsdag kväll, men det stod fel i kalendern för jag ska vara på en annan avdelning, och inte hos dem. Inte lätt för henne att veta då det är en annan tjej som också heter Linda, men första bokstaven i efternamnet stod inte med och det är den som skiljer oss två åt. Låg fortfarande i sängen när hon ringde, men jag hade vart vaken en stund. Vaknat en del gången tidigare på morgonen fast det är la för att jag har börjat tidigt i veckan som jag är van att vakna vid den tiden. Jävligt skönt att ligga och dra sig och sova länge. Låg en stund till efter det, och det var välbehövligt!


När jag väl hade gått upp var jag som spaghetti i hela kroppen. Ställde mig och diska och fixa matlåda till ikväll. Eftersom jag åt Kycklingsallad igår var det bara att lägga över i en matlåda, smidigt. Gick ner till ICA också vid kvart i två där jag handla Chic, Ciabatta bröd, Färskpotatis, Gurka, Jordnötter, Kaffe (inte till mig utan till mamma - bra pris på dem denna veckan), Rostad lök och Sallad. Sen var det bara att skynda sig hem, packa upp varorna och in med dem i kylskåp/skafferiet för att sen gå till jobbet. Stressa som en idiot idag.

Det var nästan två veckor sen nu som jag jobba. Validering räknas inte för jag tjänar inte ett öre på det då det är genom skolan. Så det var jävligt gött att gå och jobba idag, och tjäna lite pengar!! Extra kul att vara på den avdelningen idag för jag har inte vart där på hela månaden nu, så det var roligt. Inte vart några problem heller idag utan kvällen har flutit på bra. Däremot hade dem svårt att få in folk i helgen på nätterna, och jag fick frågan att byta till natt, men det sa jag bestämt nej till! Kan inte förstöra nästa veckas sömn och fuckad dygnsrytm när jag får besök från läraren på onsdag plus att jag har två kurser att gå igenom måndag och tisdag. Prioritera rätt inte fel.

Det bästa har faktiskt vart vädret idag! Sol och blå himmel fast det har blåst en del (inget ovanligt), men nu ikväll var det riktigt skönt ute. Helt tyst och vindstilla, så jävla underbart!

Hoppas att jag får nån sömn inatt för som det är nu går det inte över huvud taget. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Kaffe, Gurka, Färskpotatis, Rostad lök, Chic, Ciabatta bröd, Jordnötter och Sallad.

 

 
 
Bella Davis - MODELL BLOGG

Bella Davis - MODELL BLOGG

19 maj 2012 11:38

Ja det ska bli så mysigt :) jag hade en toppen fredag, hur var din ? Kraam :)

http://blogg.veckorevyn.com/belladavis

 
Bella Davis - MODELL BLOGG

Bella Davis - MODELL BLOGG

19 maj 2012 17:39

ja absolut! vad ska du hitta på för kul idag :)? kramar

http://blogg.veckorevyn.com/belladavis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards