Direktlänk till inlägg 21 april 2012

JOBB 8-14

Av Linda - 21 april 2012 21:34

När man har trevligt på jobbet och jobbar med bra personer går tiden alltid så jävla fort!! Jättetråkigt tycker jag för då vill man ju inte gå hem sen. Eller att den andra personalen ska gå hem.

Dan har gått jättefort som sagt, och det var riktigt skönt att börja en timme senare än dem andra - få lite sovmorgon! Inte fy skam det. Borde börja åtta ofta, tycker jag! Det var inga problem idag heller och vi hade en trevlig morgon med en del flams. Mycket roligare att jobba med dem som är i ens egna ålder! Blir inte lika "allvarligt" som när man jobbar med ordinarie. Okej, N., är ordinarie nu, men jag ser henne fortfarande som en vikarie faktiskt.

Känner mig nöjd över alla mina powerwalks som jag gör varenda jävla dag nu, och jag hoppas fan att det ger resultat!! I slutändan. I prinip varje dag går jag nu och vardagsmotionen är ju jätteviktig för hälsan. Saknar dock min cykel lite granna, men det är mest när jag ska handla som det är jobbigt eller när jag är helt slut efter jobbet ibland och bara vill hem snabbt. På morgonen är det inte så skönt ute, men det blev varmt under dagen nästan kvavt ute. Regnet och molnen hängde i luften, men det är först nu på kvällen som det börja regna. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, vila två timmar, men jag har hängt in mina kläder i garderoberna nu plus att jag har städat toaletten på kvällen!

Glott på teven fast jag tycker inte att det har vart nån bra film direkt.. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

 
 
Bella Davis - MODELL BLOGG

Bella Davis - MODELL BLOGG

22 april 2012 14:27

låter in fel! vad gjorde du för kul igår då? kramis

http://blogg.veckorevyn.com/belladavis

 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

22 april 2012 19:12

Sv: Hej! Nej det var verkligen inte igår. Och speciellt inte nu när jag är världens segis på att svara. Förlåt. Livet är lite crazy just nu så bloggen får lida lite. Ja det är riktigt stor skillnad på hyra, sparar nästan 20 000 på ett år (eftersom den är gratis två månader under sommaren också) Hoppas allt är toppen med dig? :)

Bra kollegor är verkligen guld värt!

http://liivahliin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards