Direktlänk till inlägg 8 april 2012

JOBB 7-16.3o

Av Linda - 8 april 2012 21:34

Fjärde och sista dan idag då. Det har känts i kroppen att man har jobbat tre kvällar, sovit tre timmar inatt och sen jobbat 9 timmar idag till halv fem. Speciellt dem två sista timmarna idag har vart sega för mitt hövve då jag flummat. Haha, har egentligen flummat igår också på grund av tröttheten. Satt och skratta när det var underhållning åt igenting för mig själv. Skulle lägga upp en liten bit Prinsesstårta på min talltik och den åkte ner på golvet istället, och sen igår skulle jag ställa in kaffekoppar i vintrinskåpet och då rasar en hylla och då åker några koppar i golvet som går sönder. Ja, inte riktigt mina dagar. Klmupig deluxe har jag känt mig.. Tårta två dagar i rad har det blivit också. BRA, då slipper jag äta tårta imorgon då! Perfekt.

Morgonen och eftermiddagen har gått jättebra. Har vart seg det sista då men. Skönt att få in extra OB inför nästa månad också då skolan börjar om två veckor, eller valideringen rättare sagt. Så dem kan verkligen behövas! Fick skjuts av A., till PA:s så slapp jag gå dit från jobbet och där spara jag lite tid. Skulle köpa Baugette, Potatis och Sallad. Köpte även Triss-lotter 5 för 1oo då man har ICA-kort fick man det erbjudandet. Det var min present till mig själv. Hoppas bara att det är nån vinst på dem! Så idag har jag powerwalkat 4o minuter sammanlagt.

Ringde på grannen när jag kom hem för jag skulle få hans nyckel nu i några dagar, och sen när jag kom hem la jag mig fem i sex och jag gick upp halv nio igen. Det var riktigt, riktigt skönt att sova! Det var bara att fixa mat när jag hade gått upp sen, och det blev Chorizo och Pommes. Det sköter sig själv bra och man slipper stå vid spisen hela tiden.

Ska lägga mig snart när jag har smältit maten. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards