Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Linda - 30 mars 2012 23:56

Syrran och jag låg och tjöta hur länge som helst inatt, och klockan hann bli rejält mycket innan vi sa godnatt. Tyvärr, sov jag helt värdelöst sen faktiskt då jag inte kunde somna. Har halvsovit mest. Hoppas att jag sover bättre denna natten, men det tror jag att jag gör!

Slappa ett tag när jag hade gått upp, och jag satt en stund vid datorn. Syrran och jag drog till Torget vid halv fem för jag ville att hon skulle hjälpa mig att hitta en bra Foundation. Vi kollade och provade foundations på Åhléns, men jag skulle köpa den på H&M där den var nedsatt. Det var bara det att just min färg var slut i båda affärerna - så jävla störande! Köpte däremot en bra grej inne på Åhléns som jag ska ha mina tidningar i har jag tänkt. I en härlig färg blev förvaringen också. Kollade lite på H&M och Vero Moda med, men jag kolla inte så jävla noga. Var inte så sugen på att kolla heller. Tänkte att jag ska kolla på måndag i lugn och ro istället faktiskt.


När jag kom hem strax innan sex var det bara att sminka sig lite och tvätta av facet innan jag blev hämtad av J., Hon skulle bjuda på middag idag istället för att vi skulle gå ut och äta. Det blev Lax, Potatis, Hollandaisesås och Sallad plus Rustik Baugette till middag! Blev att vi satt och tjöta en stund i köket innan vi gick till storarummet och satte oss ner för att spela Trivial Pursuit. Blev ett glas Vin för min del också, jättegott =)

Det var jättelängesen jag var i Hovås nu, och jag såg att det är en del saker som har förändrats sen jag var där sist. Jättekul att åka ner dit igen! Träffa lilla Mauritz som fortfarande lever, och den katten är nog 15 år gammal snart. Riktigt trevlig kväll har vi haft! Kul att träffa lillasyrran K., med tyckte jag.

En trevlig fredagkväll har det vart, hoppas att Ni haft detsamma! Natti och tjing tjong

Av Linda - 30 mars 2012 18:15

Nu på eftermiddagen var jag nere på Torget med syrran en sväng. Vi skulle kika lite och jag ville att hon skulle hjälpa mig att välja rätt Foundation och färg. Jag prova en på Åhléns, men där fanns inte just den färgen och på H&M var den billigare, men där fanns inte ens den färgen i sortimentet - bara som prov! Det var därför vi gick ner för att kika och hitta en, men det sket ju sig. Istället hitta jag en annan grej inne på Åhléns som jag tänkte köpa i julas.


Detta shoppade jag på Åhléns idag:

* Rosa Förvaringsbox, 49 kronor, Åhléns- Dessa är jävligt smarta och bra att ha. Gillar verkligen den rosa färgen också! Det bästa är nog att dem är ihopfällbara.


   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards