Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Linda - 22 mars 2012 23:54

 

Det har vart för varmt med denna tröjan idag, men det var inte skönt imorse!


* Stickad tröja, Ginatricot, NY- Jätteskön tröja, men lite väl varmt med den på idag!

 * Träningsbyxor, Stadium.

* Strumpor, H&M, NYA- Jättesköna!

Av Linda - 22 mars 2012 23:34

Vilken UNDERBAR dag vi har haft idag   Så jävla skönt och gött har det verkligen vart! Sol och blå himmel, fågelkvitter och helt perfekt helt enkelt. På rasten satt jag ute en stund, och på utegården är det lä vilket gör att det blir mycket varmare just där plus att man kände inte att det blåste lite grann. Det vackra vädret ska hålla i sig hela helgen, och förhoppningsvis kommer jag kunna njuta också, men det där kan ju ändras rätt så snabbt så jag får se.

Om det har vart fint idag var det annat imorse med dimma och disigt som faaaaaan var det! Även kallt tyckte jag så det var bra att jag hade på mig min tjocka tröja på morgonen då jag faktiskt frös när jag gick, och sen blev den för varm istället.

Det har vart en väldigt bra dag idag då jag har jobbat med en annan vikarie; F., och det var första gången vi jobba ihop. Jättetrevlig tjej är hon och jag hoppas att det blir fler gånger. Jag blev jävligt konfunderad bara imorse när T., ringer till jobbet och säger att vi har ringt henne, och sen ringer nån Ola från Karlstad och säger samma sak. Vad i helvete? Vi har inte ringt så mycket visste jag.


När jag hade slutat sen gick jag till Lärcenter för att lämna in min ansökan, och det var verkligen underbart att powerwalka dit! Gick Bangatan bort till Terrassen där jag gick under tunneln, och bort till Lärcenter. Såg E., där också som jag bara hälsa lite snabbt på då hon hade bråttom. Fortsatte sen Bangatan hemåt i soooolen. Det blev 1 timmes powerwalk sammanlagt under dagen idag! UNDERBART!

När jag kom hem hade jag lite ont i hövvet och jag var rätt så trött i hela kroppen. Undrade varför jag var så seg? Säkert mensen som spökar då den är på gång snart. Men jag la mig fyra och gick upp halv åtta! Helvete, det blev för länge men samtidigt skönt att sova dem timmarna då jag inte sover bra när jag ska upp tidigt. När jag hade vaknat satt jag kvar i sängen en stund och läste - jätteskönt var det!

Nä, ska försöka lägga mig nu så man kan gå upp och njuta av dagen imorgon. Får la se när man somnar. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards