Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Linda - 20 mars 2012 23:54

 

Idag har det blivit en bekväm klädsel när man har jobbat.


* Topp, Bik Bok- Min älskade topp som än hänger med!

* Mysbyxor, H&M.

* Strumpor, H&M, NYA- Dessa är så varma och sköna!

Av Linda - 20 mars 2012 23:34

JAAAAAA, kolla upp vad jag får tillbaka på skatten och det är 167oo som jag får i år   Vilket innebär 2oo spänn mer än vad jag fick förra året! Så jävla GÖTT är vad det är!! Folk ska bara veta hur mycket man sliter för varenda jävla krona man får varenda månad. Det kan sticka i folks ögon, men det skiter jag fullständigt fan i faktiskt! Ni skulle bara veta som sagt, och jag är ta mig fan värd alltihopa! Så det så.


Idag har jag känt av att jag har sovit dåligt i helgen.. Sånt tar på krafterna på en, och sen fick jag världens hostattack på jobbet med som var riktigt jobbig! Vakna upp tidigt imorse idag med, och det är rät typiskt när man inte behöver gå upp innan halv sju. Borde vara så när man börjar tidigt också att man vaknar upp och inte kan somna om. Det händer ibland i och för sig men. Jaja.

Innan jag drog iväg satt jag vid datorn innan det var dags att ge sig ut. Molnigt har det vart idag med och regnet har hängt i luften, och det kom nu ikväll faktiskt. Men på eftermiddagen sprack himlen upp och solen visade sig lite granna. Blåsten kan gärna sluta nu, tycker jag!

Idag har jag vart på tvä ställen; först 13-16.3o på en avdelning och sen 16.3o-18 på en annan. Det var skönt att få lite mer timmar idag när man ändå redan är där liksom. Var tvungen att prata med en idag innan jag gick hem då jag hade lite saker på hjärtat så jag kom inte iväg sex utan kvart i sju. Snacka inte med personen direkt när jag kom heller i och för sig utan jag vänta en tjugo minuter innan. 


Har powerwalkat 35 minuter idag och det har vart riktigt skönt! Det samlar på nu denna månaden vilket är jävligt bra. Sen när jag kom hem har jag hållt på med datorn och uppdaterat min BankID, och det där tog en liten stund för det funkade inte riktigt först. Blev riktigt glad när jag fick se beskedet, och vad jag kunde se stämmer alla beloppen. WUNDERBAR säger jag bara! Show some fucking joy!!

Nä, nu ska jag däremot sova. Hövvet och ögonen hänger inte riktigt med här! Natti och tjing tjong


I   Skatteåterbäring!!

 

Av Linda - 20 mars 2012 00:04

 

 

Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 1 (22 December) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har bara hittat två produkter denna gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 1 (22 December) 2o1o:

* Svartvit Paljettväska, Åhléns, 249 kronor- Snyggt med ränderna, tycker jag! Billig är den ju också.

* Clarins Wonder Perfect Mascara, 27o kronor- Borsten är lätt att arbeta med. Fransarna får en fin fyllighet och en helt okej längd. Det finns dock en liten risk för spindelbensögonfransar, men om du inte öser på mascara är det lugnt. Mascaran sitter väldigt bra och smular inte. Även om effekten inte är wow så är den bra och pålitlig. 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards