Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Linda - 12 mars 2012 21:34

Jag känner mig liiite bättre idag då jag inte haft nån hövvevärk eller feber. Men jag är fortfarande sjuktförkyld och hostar börjar jag göra mer och mer..

Jag har inte direkt suttit still på dagen även om jag vart hemma. Jag hade tvättid mellan tolv och fem. Det blev åtta maskiner idag. Skulle tvättat förra måndagen egentligen, men jag orkade inte då, och sist jag tvätta hade jag jobbat så det blev inte mycket som blev tvättat då. Skönt att bli av med all tvätt i alla fall. Hade massa sängkläder också som tog massa plats i tvättkorgen.

Medans jag gick upp och ner fixa jag lite här hemma. Damma av alla borden och i köket, hängde upp tvätt och jag har gjort lite annat småplock som jag inte kommer ihåg nu.

Igår åt jag Tacos och det gjorde jag idag med, och det var riktigt gott! Som tur är har jag fortfarande smaksinnet kvar. Hatar när man inte känner vad nånting smakar när man är förkyld, och jag hoppas verkligen jag slipper bli sån!

Annars har det inte hänt så mycket. Vi har haft jättefint väder idag och jag har gått ut på balkongen några gånger, och jag hade haft balkongdörren öppen så man kan få njuta liiite av det fina, härliga vädret.

Hoppas att Ni mår bra. Natti och tjing tjong

Av Linda - 12 mars 2012 20:34

 

 I lördags i mellanakten på Melodifestivalen uppträdde Helena Paparizou med Popular.

Jag tycker att hon gjorde denna låten jävligt bra i Burlesque-stil, tycker jag.

 Koreografin var riktigt bra också! Kul att se henne igen då jag tycker att Helena sjunger jättebra.

Vad tycker Du om Helenas version?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards