Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Linda - 11 mars 2012 21:34

Jag klara helgen med nöd och näppe. I fredags var jag jävligt förkyld, men det gick bra de där timmarna som jag jobbade. Värre var det igår och idag har det vart värst! Orken har inte funnits idag direkt. Har fått mer och mer ont i halsen idag, och jag är nog på väg att tappa rösten känns det som. Jobbigt med knivar i halsen som skär.. Men näsan är lite bättre idag det är ju alltid nåt. Låg och hosta under natten, och även om jag la mig efter tolv igår och jag var jättetrött, så somna jag inte förräns halv fyra kanske då jag var på toa. Blev inte många timmars sömn.

Jobbarkompisen och jag har kämpat oss igenom helgen för att inte ställa till det för andra jobbarkompisar, men vi var inte ensamma om att vara sjuka så det är lite skillnad då. Man vill ju inte smitta andra direkt! Som sagt det har gått bra och jag vill inte klaga eller gnälla för det är inte på ett negativt sätt. Äntligen bröt skiten ut på mig då jag hatar när man är lite täppt ena dagen och andra är man inte det. Nu har det verkligen brutit ut, och det är bra det för den sakens skull. 

Ser fram emot att få vila ut och bara vara nu tills jag känner mig bättre. Måste dock tvätta imorgon, så det blir inte så lugnt när jag går upp och ner fast jag behöver verkligen tvätta.

När jag hade vart hemma lite la jag mig i sängen och vila från tjugo i sex till åtta. Det var verkligen skönt att sova en stund där. Bara hoppas att jag somnar sen med.


Nu på kvällen har jag kollat på min favoritfilm nämnlige; Pretty Woman. Har sett den en miljon gånger, men när jag ser att den går på teven måste jag se den. Älskar verkligen den filmen! Bra avslut på denna helgen och kvällen =)

Hoppas att Ni haft en bra helg! Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards