Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Linda - 10 mars 2012 23:44

Kolla på Melodifestivalen ikväll. Har inte följt deltävlingarna då jag tycker att det är så jävla TRÅKIGT att se alla. Men några har jag hört i efterhand ändå. Kan tycka att det var rätt låt som vann idag. Hon har en grym röst, men som sagt jag har bara sett hela tävlingen idag så jag vet ju inte mer..


Shit, idag har jag inte känt mig bra för fem ören. Ändå låg jag i sängen sjuktlänge och vilade innan jag hoppa in i duschen, och sen fixa jag mat tills ikväll. Det har bara blivit värre idag kan jag ju verkligen säga.

Det är bara imorgon kvar sen ska jag vara hemma och kurera mig. Det har kört ihop sig hela helgen nu, och är jag hemma blir det bara mer körigt. Men fan ta den/dem som klagar och gnäller sen!! Då tar det hus i helvete kan jag ju säga. Det går att jobba även om jag inte har den orken eller är pigg i hövvet.

Nu ska jag däremot lägga mig och sova då jag behöver lite sömn. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards