Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Linda - 7 mars 2012 23:56

 

Hua, i efterhand kan jag säga att det var verkligen för kallt med Converse idag! Även med mina Jeansleggings som är

väldigt tunna.


* Topp, Vero Moda- Enkel topp men jag gillar den!

* Jeansleggings, Cubus.

* Converse-skor, Stadium, NYA- Underbara skor! Invigde dem förra veckan, men idagvar det för kallt att ha dessa på sig kände jag.

Av Linda - 7 mars 2012 21:34

Så, idag var dagen kommen då jag äntligen skulle till Lärcenter för att prata med en Utbildningsansvarig inför valideringen. Tiden då jag skulle vara där var klockan elva. Hade ställt klockan på tio, men jag tänkte att jag ligger kvar i sängen lite till. DET kunde ha kostat mig en rejälv försovning.. Gick upp tjugo minuter senare, men jag hann fast jag kom dit verkligen prick elva. Som tur var hade ja förberett mig igår med alla papper som jag kunde ta med mig av värde; betyg från gymnasiet, Studium och Högskolan i Jönköping. Massa kontrakt från gamla jobb, och resultatet från Högskoleprovet med mera. Det var många papper som skulle kopieras, men det är ju sånt som man har samlat på sig genom åren som gått. Själva mötet gick jättebra med G., och hon fick se vad jag läst innan som jag inte behöver läsa mer, och sen gick vi igenom Kursplanen lite lätt plus att hon tror att jag hinner validera klart innan sommaren. Däremot kommer jag behöva läsa Medicin och andra ämnen som jag inte har sen innan, och efter sommaren blir det av. Ser fram emot detta nu faktiskt. Säger då det att det är en jävla tur att jag kan prata för mig. Sen sa jag säkert nåt som kanske inte passade riktigt, haha. Men jag är bara ärlig och kör med öppna kort. Var i alla fall inte ett dugg nervös och jag var hur lugn som helst.


När jag var klar försökte jag hitta E., och jag ringde, men fick inte tag på henne. Träffade istället M., där som jag pratade lite snabbt med innan jag cykla iväg till ICA. Skulle bara ha Chic, Expressen och Kycklingfilé så det blev en snabb sväng där. Det var inte så mycket folk efter tolv heller vilket var jättebra.  

När jag cyklade hem sen såg jag J., utanför hennes hus, och där stod vi lite över en timme och pratade. Jag började känna att mina fötter var jävligt frusna sen mot slutet. Det var en idiotisk idé att snöra på sig sina Converse kände jag när jag skulle trampa hemåt. Fötterna var så frusna och stela så jag var tvungen att leda cykeln halva vägen. Det var helt underbart att komma in i lägenheten och ta på sig Mysbyxorna och äta en Baugette medans jag kollade på Skidskyttet, och när Helena vann sitt brons.


Grannen ringde och bad mig komma ner efter sju då jag skulle få några saker om jag var intresserad. Jag vet att jag la mig för att via efter halv fem nån gång, och sen gick jag upp tio över sju igen. Det blev mest vila och lite sömn. Eftersom jag hade vart så frusen när jag kom hem var det bara skönt att lägga sig under duntäcket plus att jag var jävligt täppt när jag satt där med läraren. Gick ner till grannen sen för att se vad han hade, och det var en massa smycken, men det mesta var jag inte intresserad av. Jag tog ett Halsband det var det enda. Resten skulle han kasta sa han.

Nu ikväll har jag käkat och ska snart ta en dusch. Det har verkligen vart kallt idag!! Blåst och grått blev det under eftermiddagen, men solen tittade fram när jag var ute, men hua ingen värme alls!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA köpte jag Chic, Expressen och Kycklingfilé som var billig.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards