Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Linda - 2 mars 2012 23:34

Jag sov inte så jättebra inatt, men det är i och för sig inte så konstigt då jag däcka igår sent på eftermiddagen när jag hade vart hemma en timma efter jobbet. Inte speciellt bra, men jag var helt slut i kroppen! Det var jag när jag la mig igår också och jag la mig innan tolv, så det var en skön vila i alla fall.

Telefonen ringde fem i nio imorse om jobb idag och resten av helgen. Det är skönt att veta att man fick hela denna helgen, men nu blir det fem dagar i rad igen fast det går ju jättebra även om man kan vara trött den sista dagen. Tackar för alla timmarna som jag kan få innnan jag drar igång med valideringen förstås. Sen vet jag inte riktigt hur det blir, men jag kommer ändå vilja jobba extra. Annars kommer det kännas jävligt konstigt, tror jag.


När jag hade vart vaken en stund hoppa jag på bussen efter tolv för att åka till Racerdepån och ÖoB. Jag åker jävligt sällan kollektivt här i stan, men nu var jag tvungen att göra det för att spara tid. Nu vet jag vad de tar för att laga min cykel, och dem var billigare än Holgers där jag var och fråga igår. Det skiljde inte sååå mycket, men jag kommer välja att laga min cykel där ändå. Spana in nya cyklar och jag hitta en del fina. Är faktiskt sugen på att införskaffa mig en ny som är lite modernare och snyggare än den jag har nu. Fast det där får verkligen vänta!!

När jag hade pratat med killen på Racerdepån gick jag till ÖoB en snabbis där jag träffa J., och vi prata lite, köpte Baugetter! Älskar Baugetterna som man kan köpa där =) Sen tog jag bussen utanför PA:s och hoppa av längst upp på Trädgårdsgatan, och jag gick hem sen. Det var skönt att gå, men jag var slut i benen när jag kom hem. Åt en halv Baugette innan jag skulle ta bussen till jobbet. Biljetten räckte ju ändå och då får man passa på att utnyttja den.

När jag kom till jobbet åt jag den andra halvan och kolla i Aftonbladet - det var skönt att komma i god tid idag ändå så jag kunde sitta ner och ta det lugnt innan jag börja.

Eftermiddagen och kvällen har gått väldigt bra! Så himla lugnt och det gick fort med så det har vart en del dötid.. Däremot blev jag rätt så besviken över en grej. Tyckte att man kunde ansträngt sig lite mer och lagt ner lite mer tid, och kanske formulerat sig annorlunda.


Är som sagt utan cykel nu så det har blivit en powerwalk på 35 minuter idag! Jävlar det känns verkligen när jag går. Det var skönt att gå hem nu ikväll fast det var kallt. Det har vart kyligare ute idag även om det har vart klarblå himmel och sol, men det blåste på dagen en hel del. Nu ikväll var det dock stjärnklart ute.

När jag kom hem ställde jag mig och diska - väldigt sent att göra det, men jag var bara tvungen att göra det då jag kommer vara rätt så jävla trött imorgon när jag kommer hem. Har inga rena bestick så det behövdes verkligen göras! Skönt med duschen sen med. Hoppas att Ni haft en bra fredag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards