Alla inlägg under februari 2012

Av Linda - 2 februari 2012 23:34

GÖTT, idag slutade jag en timme tidigare än de andra dagarna. Men jag kom inte iväg nio ändå då jag stanna kvar en liten stund. Det blev bara så idag. Men när man kolla ut genom fönstret och såg att det snöa så hade man ingen lust att cykla hem heller för den delen. Skitjobbigt var det och jäääävligt kallt med för den delen! Hade ingen bra sikt då det snöa rätt i ansiktet på mig, och det var så kallt om kinderna, tyckte jag.

Det har gått bra idag inga problem, och vi fick oss ett gott skratt när man hörde en klockren kommentar! På rasten var A., och jag på stan en snabbis där vi kika lite snabbt, men den där jävla halvtimman går ju så fort så man hann knappt med alls. Det var härligt med lite luft i alla fall. Det började bli mörkt när vi var ute också - härligt när dagarna bara blir längre och längre igen =)

Blev inringd innan nio imorse och sen ringde V., upp mig lite senare igen när jag cykla iväg till jobbet, och jag ska jobba imorgon med. Men då är det ingen kväll i alla fall. Innan jag drog iväg fixa jag Köttbullar och Makaroner (som jag hade tänkt ta med mig igår), och sen damma jag av i storarummet också, men resten får jag ta imorgon.

Nu ska jag sova då klockan ringer tidigt imorgon. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Av Linda - 1 februari 2012 23:34

Idag har det inte vart min dag riktigt. Ont i hövvet har jag haft större delen av eftermiddagen plus att jag har haft rätt ont i min högra arm, men jag har bitit ihop och inte sagt ett ljud om det under dagen/kvällen. Men hövvet har vart värre däremot. Trött i allmänhet och hostat har jag gjort idag med så nu får det fan bli nåt av det man går runt och bär på.

Blev inringd strax innan nio imorse och sen rinde V., för att fråga om vi kunde byta dag, men till slut blev det inte så. Det hade funkat bra för mig, men jaja, tråkigt för henne bara! Eftermiddagen och kvällen har gått bara bra. Tog inte med mig nån mat idag som jag ALLTID gör, men jag hade ingen ork eller lust att fixa nån innan plus att jag inte visste hur kvällen skulle se ut. Jag var sugen på Kycklingsallad idag, först tänkte jag köpa en på Willys, men sen kände jag bara NÄ; det¨får bli en Sallad på stan istället. När jag hade min rast gick jag till Mingus och köpte mig en Kycklingsallad, och den var riktigt god! Goare än om jag hade köpt den i butik. Lite vardagslyx på jobbet för en gångs skull!

Man blir rätt seg i hövvet och i kroppen när man jobbar kvällar, och sen missar man så jävla mycket hemma - inget blir gjort! Dagen blir ju ändå förstörd liksom. Städa toaletten när jag hade gått upp, och det är ju bara ett måste!! Det är tråkigt många gånger då man har så mycket att hinna med och göra, men inget blir av. Blir jävligt besviken på mig själv och irriterad många gånger. Har lite för mycket i hövvet och press.. Men det ordnar sig, det gör det alltid som Timbuktu rappar om, och ja, så är det verkligen!

Ska sluta skriva om en massa onödig skit nu, och lägga mig istället. Natti och tjing tjong


Åt ju Kycklingsallad idag på jobbet, och min såg ut ungefär så här.

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards